e-mailadressen verbergen bij mailing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwientje

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2003
Berichten
18
Ik moet een mailing versturen naar 250 klanten, maar wil niet dat het voor de klanten zichtbaar is wie allemaal die mail hebben gekregen.
Ik weet dat er een mogelijkheid is om dit in te schakelen, maar kan het niet vinden
Help!

groeten Douwina

p.s. gebuik outlook express 6
 
je moet je bcc-vak (blind carbon copy) inschakelen...


dit stond in de helpfunctie van O.E 6



Een e-mailbericht verzenden

Klik op de werkbalkknop Nieuw bericht.
Geef in het vak Aan of Cc de e-mailnamen van alle ontvangers op. Plaats een komma of puntkomma ( ; ) tussen elke naam.
Als u e-mailnamen wilt toevoegen uit het adresboek, klikt u in het venster Nieuw bericht op het pictogram met het boek naast Aan, Cc en Bcc en selecteert u vervolgens de gewenste namen.

Als u het vak Bcc wilt gebruiken, schakelt u in het menu Beeld de optie Alle koppen in.

Typ een titel voor het bericht in het vak Onderwerp.
Typ het bericht en klik op Verzenden op de werkbalk.
Opmerkingen

Als u meerdere e-mailaccounts hebt ingesteld en een andere account dan de standaardaccount wilt gebruiken, klikt u in het vak Van en selecteert u de e-mailaccount die u wilt gebruiken.
Als u een bericht off line samenstelt, wordt het bericht opgeslagen in het Postvak UIT. Het bericht wordt automatisch verzonden wanneer u weer on line komt.
Als u een concept van het bericht wilt opslaan zodat u het later verder kunt bewerken, klikt u in het menu Bestand op Opslaan. U kunt ook op Opslaan als klikken om een e-mailbericht op te slaan in het bestandssysteem met de indeling e-mail (.eml), tekst (.txt) of HTML (.htm).



succes :thumb:


Rob
 
He Rob,

Bedankt voor de snelle reactie, ik wist wel dat het simpel moest zijn, maar kon het nergens vinden. :thumb:

groeten Douwina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan