E-mailberichten in herhaling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jac Art

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
224
Geacht forum,
Wanneer ik Outlook Express soms als e-mailprogramma gebruik, dan merk ik daarin een opmerkelijk fenomeen.

Ik krijg namelijk al een week lang een drietal dezelfde berichten toegezonden. Ik heb de sysop van de provider daarover benaderd. Deze stelde dat het om een tijdelijke fout ging. Maar het toezenden van die berichten gaat toch vrolijk voort. Ik heb de afzenders nu gebokkeerd, maar dan de berichten naar "Verwijderde Items". Daar staan nu zo'n 1300 berichten in. Dat is dus geen oplossing.

Het opmerkelijke is dat die vervelende emailtjes niet in Outlook worden toegezonden. Dat is des te opmerkelijker!
Zit de fout dan in Outlook Express?????????

Weet u een oplossing?

met vriendelijke groet,

Jac Art
 
Komen ze van 1 adres ofzo?
Heb je in Outlook wel hetzelfde account?
Ik snap hem dus niet helemaal ;)
 
Geacht forum,

Dank voor uw reactie!

De 3 berichten zijn afkomstig van 2 adressen. De berichten worden geplaatst op een freeforum. Daar is niets mis mee. De sysop van dat forum screent die berichten. Ik ben aangesloten op dat forum. Ik heb daar dus een account voor.

Datzelfde account gebruik ik ook in Outlook. Dagelijks komen daar een aantal berichten op binnen.

Het opmerkelijke is dat die 3 berichten steeds elke minuut (door mij ingesteld) in OE worden binnengehaald en niet in Outlook. Het zijn ook maar enkel die berichten, verder niet.

Zoals eerder geschreven heb ik een week geleden OE verruild voor Outlook. En sinds die tijd is dat fenomeen bezig.

met vriendelijke groeten,

Jac Art
 
Heb je op de webmail gekeken?
Mischien dat ze daar blijven staan en steeds als je outlook opent komen ze weer binnen.
 
Dank voor de tip!

Inderdaad zijn de berichten op de webmail blijven staan.
Ik heb de sysop gevraagd ze te verwijderen. Wat inmiddels is gebeurd. Het probleem is nu gelukkig opgelost!

Hartelijk dank voor de hulp!!

met vriendelijke groeten,

Jac Art
 
Okiemidokie
Graag gedaan en sucses ermee.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan