E-mailen met de Nokia 6680 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

cia.ronaldo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2004
Hallo Piedra en anderen,ik heb een Nokia 6680 met een KPN abo maar weet niet hoe ik m'n e -mails kan versturen of ophalen uit mijn Wanadoo of Tiscali account.( ging met m'n 6600 wel ). Ik heb met de wizard de email instellingen op de Nokia gezet maar daarmee lukte 't niet ,ook niet wanneer ik handmatig een mail account aanmaak.Ook heb ik elke toegangspunt gebruikt om met die account e-mails op te halen, lukte ook niet .Ik heb een accoount bij Wanadoo en Tiscali alles in gesteld en daarna de volgende toegangspunten geprobeerd ; KPN internet, KPN MMS, KPN M-Info en KPN GPRS maar met geen van deze toegangspunten kan ik mijn e-mail ophalen of versturen.De instellingen heb ik van KPN klantenservice en van de Wizard applicatie op de telefoon.Ik heb zelfs geprobeerd met de hulp van ProfiMail een account te maken en alle toegangspunten 1 voor 1 geprobeerd,ook instellingen die met de Nokia 6600 wel lukte ,doet 't met de 6680 niet.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe of vergeet te doen ???:confused:

Alvast 1000 maal bedankt .Ron.

p.s ProfiMail is een e-mail applicatie software van LonleyCatGames voor op de Symbian/Smartphones.

Laatst bewerkt:
Of kan ik mijn Nokia 6680 beter gaan ruilen tegen een Samsung D500,binnen 2 weken mag dat nog.Of weet iemand een ander goed model ?

bedankt.

Mij lukt het wel op mijn 6680. Ik gebruik als toegangspunt KPN GPRS en haal daarmee mijn mail van Planet Internet op. En ook mail versturen gaat prima. Dus het is wel degelijk mogelijk!

Als gewoon GPRS (of UMTS) wel prima werkt op je 6680, dan zou ik je emailinstellingen nog even doorlopen als ik jou was. Staan de mailserver wel juist ingevuld? Je gebruikersnaam en password? Ik heb overigens nooit een wizard gebruikt, maar alles met het handje gevuld.

Toegangspunt.

Hallo Piedra,bedankt voor je reactie.

Nog een paar vragen,wanneer ik mijn mailbox heb aangemaakt en e-mail adres en wachtwoord etc. goed heb ingevuld moet ik alleen nog een toegangspunt selecteren? Wanneer ik dan zoals jij zegt KPN GPRS als toegangspunt kies,hoef ik deze toegangspunt niet te bewerken ( o.a bij geavanceerde instellingen,homepage ,primaire DNS en secundaire DNS etc .) ?
Ik ga morgen meteen proberen of het lukt en vertel je hoe het afloopt.

Bedankt.:thumb:

Ik heb het geprobeerd maar krijg een melding op het scherm dat ik niet via Wanadoo of Tiscali ben ingelogd ( in bellen )en dat ik webmail moet gebruiken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan