cia.ronaldo
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2004
Hallo Piedra en anderen,ik heb een Nokia 6680 met een KPN abo maar weet niet hoe ik m'n e -mails kan versturen of ophalen uit mijn Wanadoo of Tiscali account.( ging met m'n 6600 wel ). Ik heb met de wizard de email instellingen op de Nokia gezet maar daarmee lukte 't niet ,ook niet wanneer ik handmatig een mail account aanmaak.Ook heb ik elke toegangspunt gebruikt om met die account e-mails op te halen, lukte ook niet .Ik heb een accoount bij Wanadoo en Tiscali alles in gesteld en daarna de volgende toegangspunten geprobeerd ; KPN internet, KPN MMS, KPN M-Info en KPN GPRS maar met geen van deze toegangspunten kan ik mijn e-mail ophalen of versturen.De instellingen heb ik van KPN klantenservice en van de Wizard applicatie op de telefoon.Ik heb zelfs geprobeerd met de hulp van ProfiMail een account te maken en alle toegangspunten 1 voor 1 geprobeerd,ook instellingen die met de Nokia 6600 wel lukte ,doet 't met de 6680 niet.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe of vergeet te doen ???
Alvast 1000 maal bedankt .Ron.
p.s ProfiMail is een e-mail applicatie software van LonleyCatGames voor op de Symbian/Smartphones.
Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe of vergeet te doen ???

Alvast 1000 maal bedankt .Ron.
p.s ProfiMail is een e-mail applicatie software van LonleyCatGames voor op de Symbian/Smartphones.
Laatst bewerkt: