Na het comprimeren van de mappen in OE (net als veel andere gebruikers op ja geklikt als de vraag kwam om van het gezeur af te zijn) veel e-mails kwijt. Het betr. bestand "verzonden items" wel gevonden, maar met geen mogelijkheid weer leesbaar terug te zetten (waarschijnlijk is het bestand corrupt) Die vervelende melding blijft ook maar terugkomen en kennelijk weet niemand op dit forum raad om daar van af te komen.
Darom het besluit genomen van OE af te zien en over te gaan op Outlook 2003. Importeren van de bestanden uit OE, leek goed te gaan. Nu zie ik dat echter een van de submappen 11 berichten bevat, terwijl er 125 in staan. Ik zou het importeren overnieuw willen doen, maar dan staan alle berichten er dubbel in. Is er ook een manier om een enkele (sub)map met dbx bestanden te importeren?
Met vriendelijke groet,
Darom het besluit genomen van OE af te zien en over te gaan op Outlook 2003. Importeren van de bestanden uit OE, leek goed te gaan. Nu zie ik dat echter een van de submappen 11 berichten bevat, terwijl er 125 in staan. Ik zou het importeren overnieuw willen doen, maar dan staan alle berichten er dubbel in. Is er ook een manier om een enkele (sub)map met dbx bestanden te importeren?
Met vriendelijke groet,