e-mails exporteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo,

Vroeger gebruikte ik outlook express en als ik windows opnieuw moest installeren of ik kocht een nieuwe pc of office opnieuw installeren dan kon ik heel makkelijk al mijn e-mail in alle mappen exporteren en ik had ze allemaal op mijn pc opgeslagen.
Daarna kon ik ze inporteren wanneer ik ze nodig had.
Maar kan dat ook in outlook en zo ja hoe?

Alvast bedankt

Dat is een beetje afhankelijk van de versie van outlook, maar indien je je mails opslaat in een "personal folder" staat er ergens een PST file op je harddisk. Deze PST file kan vervolgens geimporteerd worden in je nieuwe setup en heb je vervolgens al je mails terug

Oke:)
Maar hoe moet dat opslaan?
Want als ze in 'postvak in" staan zitten ze dan ook automatisch in die map?

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kunt outlook op twee manieren hebben: alles staat online op een server, of je kiest ervoor een persoonlijke map aan te maken waar alle mail afgeleverd wordt.

http://support.microsoft.com/kb/286146/nl

je kunt ook even je computer doorzoeken en kijken of er al een PST file wordt bijgehouden.

Ik zit op een server en die worden daar ook opgeslagen dus die heb ik wel . maar da tis alleen voor de postvak in.
Hoe kan ik dan mijn verzonden items opslaan zodat ik ze in een nieuwe outlook kan inporteren?

even via de handleiding die ik gelinked heb een PST aanmaken en de te bewaren mails naar de nieuwe groep slepen. je hebt dan een PST met al die mails erin. hierna kun je de PST weer ontkoppelen of in je outlook laten staan voor later gebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan