E-mails terug vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieu180005

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Goedenavond,

Nadat de computer die wij in de woonkamer hebben staan allemaal rare foutcodes begon te geven. Heb ik dit weekend besloten om de schijf helemaal te formatteren en Windows(van XP naar 7) opnieuw te installeren.
Om niets te verliezen heb ik alle 'belangrijke' bestanden gekopieerd naar een externe harde schijf. Zo ook de e-mails dit door middel van een .pst bestand. Na Windows(en office) met succes geïnstalleerd te hebben probeerde ik de e-mail + contacten uit het .pst bestand weer terug te zetten in outlook. Wanneer dit was gedaan zag ik nog steeds geen e-mails. Later ben ik er dus achter gekomen dat er in het .pst bestand alleen de map ‘verwijderde items’ is opgenomen.
Bestaat er nog en manier om de e-mail contacten terug te halen? Op internet vond ik een bericht dat zei dat er met zoiets wel een kans was.
Wat denken jullie? Of is er nog een makkelijkere/goedkopere manier? En hoe kan ik dit voortaan voorkomen?
Alvast bedankt voor je reactie,

Mvg Mathieu

Volgensmij is dit niet mogelijk met kabels etc, het gaat puur omhet bestand zelf.

Hallo jiri13,
outlook maakt toch automatisch een psi bestand? En daar heb ik niks aangedaan
Alsnog bedankt voor je reactie
Mvg Mathieu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan