e-mails zonder inhoud!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Sinds een paar dagen krijg ik e-mails geadresseerd aan mijn chello-account zonder inhoud, alleen de titel krijg ik te zien en in het tekstvak staat alleen:
No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.1.392 / Virus Database: 268.5.5/333 - Release Date: 5-5-2006

In mijn hotmail inbox krijg ik wel volledige e-mails! Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast Bedankt!

p.s. ik gebruik outlook express en als ik via chello webmail mijn e-mail binnen haal krijg ik wel de tekst/inhoud binnen.

Laatst bewerkt:
Nee hoor, ook van mensen uit mijn adresboek!

En als je een mail aan jezelf (chello account) stuurt en in CC aan je hotmail account?

Dan krijg ik bij hotmail wel de volledige e-mail maar bij chello alleen de titel!

Ook geprobeerd, helpt niks! Bij hotmail komen ze nog steeds wel binnen met tekst..... Chello heeft volgens mij ook een spamfilter maar ik heb hiervoor altijd gewoon mail ontvangen. Iemand nog enig idee?

maak eens een alias aan bij chello.
Kijk eens wat er dan gebeurt of je dan nog hetzelfde hebt.
Ik heb hier ook chello en geen probleem.

Ik heb nieuwe aliassen aangemaakt, nog steeds het zelfde probleem! Maar wat ik nou zo raar vind is dat als ik de mail via chello webmail ophaal ik wel de inhoud van de mail kan lezen. Dus dan zou je zeggen dat het aan Outlook ligt. Maar de e-mails gericht aan mijn hotmailadres kan ik wel lezen in Outlook! Iemand nog enig idee?

Laatst bewerkt:
ander e-mail programma geinstalleerd

Ondertussen heb ik een ander e-mailprogramma geinstalleerd (Thunderbird) maar nog steeds problemen! Nu is het bij de ene mail wel en de andere niet. Als ik mijzelf bijvoorbeeld een e-mail stuur via hotmail naar mijn chello adres zie ik wel de tekst in het tekstvak. Maar de maandelijkse e-mail van upc met als titel "Uw nieuwe factuur van UPC is online" bevat weer niks in het tekstvak! Als ik hem via chello webmail open zie ik wel het volledige bericht! Is er echt niemand die mij kan helpen?

Heb je misschien ergens iets ingesteld wat betreft beveiliging dat misschien wat te strak staat afgesteld?

Alles gedaan, geen resultaat!

Het is echt raar, ik heb met 4 spyware programma's alles weggehaald ( was heel weinig), op virussen gescand maar nog steeds het zelfde probleem. Wat beveiligingsinstellingen betreft, ik heb de zelfde instellingen (zo laag mogelijk beveiligd) voor zowel mijn hotmail als mijn chello accounts dus daar kan het ook niet aan liggen! Ik word hier helemaal gek van, hoe kan dit nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan