e-mailscanner avg

Status
Niet open voor verdere reacties.

giraf

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2005
mijn e-mailscanner geeft aan,e-mailscanner is not fully functionan. ik heb windowsxp en gebruik outlook expres.
Avg virusscanner is een free versie. Wat kan ik doen?

Net geïnstaleerd?
Had ik ook en kwam er niet uit.
Ik heb Avast er maar opgezet. Prima:thumb:

open je AVG control center
klik E-mail scanner<properties
vinkje plaatsen bij ignore plugin status
klik ok en hij zou het moeten doen.
succes.

Dat wordt dagelijks aangegeven bij mij, tot ik dubbelklik op icoon en dan staat er of 'fully Functional of moet ik even eerst klikken op Updates en dan heb ik updates of niet.
Maar dan is die wakker geworden.

Vervelend dat hij het niet uit zichzelf kan bedenken, maar kan er mee leven.
:D

uiteindelijk avg volgens grissomsite verwijderd, en nieuwe avg geinstalleerd. bedankt voor de reacties. e-mailscanner doet het weer.

Dit probleem heb ik ook wie weet wat je hier aan kan doen, als ik een vinkje zet bij ignore plugins staat hij dan nog wel aan want dan komt er te staan no plugin is actief

hmmm, je zou wel eens gelijk kunnen hebben Purkie.
heb even wat gegoogeld en heb het volgende gevonden,
ignre plugin status NIET aanvinken, vervolgens e-mail scanner rechts aanklikken en op activate klikken, er komt dan te staan e-mail scanner fully functional.

ja daar was ik ook achter maar dan moet ik dit elke keer doen als ik de pc opstart want dan krijg ik de melding weer. Als ik een vinkje zet bij ignore plugins dan hoef ik dat niet. En aangezien hier meerdere personen op de pc zitten moet alles automatisch gaan en niet eerst de email scanner aan zetten.

heb speciaal voor Purkie even opnieuw opgestart, maar bij mij doet hij het gewoon:8-0:

nou bij mij dus niet dan blijft het icoontje onder in beeld zwart/wit ipv geel/zwart/groen/rood. Ikword een beetje radeloos en weet niet meer wat ik er mee aan moet.

op het moment dat ik op activate klikte gaf mijn firewall een melding en heb ik avg toestemming gegeven om contact te maken, wordt hij bij jou soms geblokeerd door een firewall?

Heb wel een firewall maar die heeft ook toestemming dus daar ligt het niet aan

punky, probeer eens avg opnieuw te downloaden en te installeren, dit hielp bij mij. Mijn vraag is opgelost, misschien nu ook bij jou.

Ik heb avg eerst volledig verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Toen ik de pc de eerste keer opnieuw opstarte ging het goed. De tweede keer echter had ik hetzelfde probleem, dus het heeft niet geholpen.
Wil ik avg blijven gebruiken moet ik dus elke keer eerst naar het control center om de emailscanner te activeren.
Dit vind ik erg vervelend aangezien hier meerdere mensen op de pc zitten.

Laatst bewerkt:
Ik heb AVG verwijderd en nu Norton 2005 erop gezet.
Dit loopt prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan