E-Mu E-DSP Audio Processor (WDM) probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de moeite mensen! Helaas is het nog niet gelukt en voor die €140 aan aanschaf van deze geluidskaart en benodigde kabels is het denk ik de enigste oplossing om dan maar mijn pc naar de winkel te brengen.
Iemand enig idee hoeveel mij dat gaat kosten?

BANDIT123 zei:

Klopt! :thumb:

Blijf ik het toch vreemd vinden dat je die nie geinstalleert krijg.

Ik ook :(

PS : Als je er zoveel geld voor heb gegeven,beetje duur!
is maar 99.=

Klopt maar ik moest ook nog kabels kopen die ik nog moest aanschaffen voor dj opnames en om muziek te beluisteren € 140 is dus inclusief die bekabeling. Had hem inderdaad voor 99 euro gekocht.

Btw. Ik zit nu echt al een paar dagen helemaal zonder geluid, want krijg mijn onboard soundcard ook niet meer aan de praat..

Al overwogen gewoon nieuwe Schone install te doen.
Kan ook de oplossing wel eens zijn

BANDIT123 zei:

Ik ben bang dat je inderdaad gelijk hebt, hoe ik ook zoek op internet, ik kom eigenlijk geen noemenswaardige installatie problemen tegen.

Jan Gerben zei:
Wat bedoel je met Schone install? :)

Dat met Schone installatie bedoelen we !

Je besturings Systeem helemaal opnieuw installeren.
Zelf loop ik dan ook in de kast effe alles na,schoonmaken kabels nog goed enz

Ja, dat ga ik niet weer doen als ik verder geen instellingen op mijn pc verander. Ik heb op alle bedenkbare manieren mijn geluidskaart geinstalleerd. Dan lukt het me niet in één keer de 50ste keer. ;)

Is er niet iets wat ik moet downloaden ofzo van microsoft. Bijvoorbeeld een update die het product zonder windows logo kan installeren?

Hey mensen!
Ben ik weer na een drukke tijd. Ik kan meedelen dat het nu net gelukt is. Door inderdaad na een schone installatie (als jullie hiermee bedoelen het opnieuw installeren van windows xp). Ik heb alle troep(lees software/programma's) dus van de pc verwijderd en daarna win xp er weer opgezet. Vervolgens de geluidskaartdrivers geinstalleerd en daarna alle devices van moederbord cd-rom.

Alsnog bedankt mensen! Het is gelukt!
:thumb:

Eindelijk, toch gelukt :thumb: :thumb:
Nu maar hopen dat de kwaliteit niet tegenvalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan