E-Tech(router) - Chello - Xp&98 » Goed ??

• Onderwerp starter Onderwerp starter CiCi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Wij hebben precies dezelfde router als jij wilt bestellen en een netwerk met windows XP. De router heeft nooit problemen gegeven en werkt prima. Eerst hadden wij een netwerk met twee verschillende besturingssystemen (één met windows XP en één met windows ME) Ook toen werkte de router prima!!

Groetjes Milou

Ps; toevallig hebben we 'm ook nog bij Norrod gekocht!!

Welke modem heb je? met motorola modems moet je uitkijken, dan kan je beter een draytek 2200E nemen, die is duurder, maar is de enige die werkt met die vervloekte motorolas

Werkt hier prima ook!! Makkelijk installeren (wel problemen gehad maar dat kwam omdat ik er 1 had die niet goed was, ingeruild bij de winkel)

Geplaatst door PC-user
Welke modem heb je? met motorola modems moet je uitkijken, dan kan je beter een draytek 2200E nemen, die is duurder, maar is de enige die werkt met die vervloekte motorolas

Ik heb ook een mottorolla een witte... werkt prima hoor

Maar werkt die via pppoe of pptp of misschien l2tp, want mijn motorola werkt via l2tp, en die werken weer alleen samen met de draytek 2200E.

Ik heb overigens wel Casema Wanadoo, maar het ligt aan je moden type en niet aan je provider heb ik laatst gemerkt

Ik bedoel dat je modem bepaalt of je pppoe, l2tp of pptp hebt, en dat routers daar gevoelig voor zijn

Hm... 'k Denk dat ik 't maar gewoon moet proberen...
@PC-user » 'k Heb er geen idee van.. 't pppoe/l2tp/pptp gedoe bedoel ik... :)

Nogmaals bedankt voor alle reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan