E-Tech wireless usb WLUS03

Status
Niet open voor verdere reacties.

monkey07

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2004
Ik zit met een probleempje met de wireless usb WLUS03 van e-tech.
Ik heb ook een Router van E-Tech de WLRT03.
De wireless usb valt boven steeds weg, nadat ik de computer een tijdje hebt uitgezet.
Volgens de fabrikant ligt dit aan windows xp, ik moest een update downloaden, dit heb ik gedaan, maar helaas het probleem blijft.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar steeds valt de verbinding met de wireless usb weg.
Ik kan via mijn Router wel verbinding maken naar mijn wireless usb, maar de computer boven geeft op de taakbalk de melding, dat de draadloze verbinding niet beschikbaar is.
Als ik dan de usb kabel uit de computer haal, en er weer in terug stop, voila ik heb weer een draadloze verbinding.

Als U een oplossing weet hoor ik dit graag.

Groetjes,

Ron

Mogelijkheid

Ik weet niet hoeveel usb apparaten er nog meer in gebruik zijn wanneer je aan het werk bent met de draadloze usb-adapter, het kan namelijk zo zijn dat het moederbord niet genoeg stroom kan leveren aan de usb-adapter en deze zo af en toe uitvalt. Bij een usb-stick waar je bijvoorbeeld je tekstdocumenten op zet is dit geen probleem, bij een draadloze usb-adapter wel, deze doet het pas weer wanneer windows XP de boel refreashed, en dit is wanneer je hem er opnieuw in doet. Succes ermee :thumb:

Zelfde probleem

Ron,

Ook ik zit met hetzelfde probleem. Lastig. Heb je evt een extra USB adapter met eigen voeding geprobeerd?

Ard

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan