E6750 Overclock

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een ding snap ik dan niet:

Wanneer je ten eerste niet van plan bent om te overklokken, ten tweede daar het geheugen niet voor hebt en ten terde alle informatie al hebt opgezocht, waarom stel je die vragen dan hier??

Beetje zonde van ieders tijd en inspanning denk ik:confused:

Een ding snap ik dan niet:

Wanneer je ten eerste niet van plan bent om te overklokken, ten tweede daar het geheugen niet voor hebt en ten terde alle informatie al hebt opgezocht, waarom stel je die vragen dan hier??

Beetje zonde van ieders tijd en inspanning denk ik:confused:

haha oke hier een toelichting:

Ik heb hier gevraagd of het mogelijk is over te clocken met 667mhz geheugen.
En heb daarop reacties gekregen dat het wel kan, maar dan zou ik mn geheugen voor over moeten clocken om er zo toch vanaf te kunnen snoepen om zo de cpu sneller te laten lopen.

Dus op het moment dat ik dat vroeg & dat is nogal lang geleden, wist ik dat nog niet.
Later (vandaag) kreeg ik een mail over een nieuwe reactie & met nieuwe kennis, daar weer verder op ingegaan.

Ik was dus van plan over te clocken, maar het kon niet omdat ik dan mn geheugen moest gaan clocken & daarbij was ik op het moment van de topic openen, niet bewust van dat dit niet mogelijk was.

Ben dus blij met de reacties en die waardeer ik. :thumb:

Heb ff met een intel proggie gedaan & de temps zijn idle 32 graden.

MAAR of je het nou geloofd of niet, deze cpu draait bij iedereen stabiel op 3,45GHz met boxed cooler, zonder ook maar 1 foutje.

Trouwens.. ik kan nu niet eens overclocken, omdat m'n geheugen op 667 mhz draai, maar dat was de vraag of er dan een mogelijkheid is tot overclocken, maar ga niet bezig mn geheugen te clocken.

Haal wel een keer een snellere, want mn cpu is snel zat voor alle spellen.
Er zijn vast wel yields/batches die niet op 3,45 willen maar ook die op 3,7 wilen. Het is gewoon een kwestie van geluk. 32 grade lijkt meer op een realistische temp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan