EA games torrent downloaden lukt vaak niet (Burnout Paradise)

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Om te beginnen download ik best veel met torrents waaronder films, muziek, games, programma's enz.
Maar als ik een EA game download en hem dan helemaal heb uitgepakt gemount en gëinstalleerd volgens de instructies van Reloaded lukt het niet als ik het spel wil starten.
Ik heb niet EA download manager omdat ik hem een keer heb gedonwload en ik er toen niet zo blij mee was omdat hij nogal veel overnam als ik iets wilde downloaden.
Dus heb ik hem er weer afgegooid.
Nu vroegen ze bij Burnout Paradise of ik die wilde downloaden.
Dat heb ik dus niet gedaan.
Maar nou vragen ze dus als ik het spel wil starten of ik de registratie code in wil voeren die ik al had ingevoerd onder de installatie.
Dus ik heb het serial nummer gekopiëerd en geplakt in het balkje maar volgens EA was de serial ongeldig.
Dus wat is mijn vraag wat moet ik dan intypen als die serial code niet werkt?

Hier mogen we je eigenlijk niet mee helpen,
voor deze ene keer doen we dat toch,

in de cd staat een crack folder,
daar staat het icoontje van het spel.
die doe je in de geinstaleerde map,
waar hetzelfde icoontje staat,
als ie vraagt om te overschrijven ofzo, druk je ja!

en klaaar is kees!

Ok ik zal kijken of het werkt bedankt voor de reactie!
PS: ik geloof dat het wel mag zolang het maar niet over de sites van de torrents gaan en anderen Warez links.
Ik geloof dat dit nog net mag:p.

Rand-gevalletje.

Big-brother is watching ;)

En ja hoor het is gelukt!
SUPER BEDANKT nu weet ik voortaan hoe het moet bij die EA games:)

TIP: Is bij elke game zo ;) Behalve the pre-cracked games, die kan je zo spelen !!!

Het past niet echt bij deze vraag maar aangezien jullie hier wat meer van af weten...
Ik zit nu bij iemand een spel te installeren (Age Of Empire 2) voor de xp natuurlijk gedowload.
Maar nou vraagt hij of ik een exe. bestandje wil verplaatsen naar de installatie map.
Dat exe bestand kan ik dus niet vinden...
wat hij aangeeft zijn iets van 30 winrar bestandjes ( ik geloof niet dat je die moet uitpakken) en een paar bin bestandjes en een soort image bestand om te branden of om het met daemon tools te mounten.
Maar als ik het spel heb gëinstalleerd zoals in de beschrijving vraagt hij of ik dat exe bestandje waar ik het over had wil kopiëren en dan wil overschrijven in de installatie map.
En die exe bestand vind ik dus niet.
Wel een paar als ik op zoeken druk maar die heb ik allemaal al geprobeert maar dan geeft het spel een fout aan dat hij niet werkt.
Dit zijn de install notes:
** Install Information **

Do normal install. Then copy Empires2.exe in to the install
directory, overwriting the installed one. And have fun.

Alvast bedankt.

Ga naar deze computer en zoek je virtual drive - rechter muisklik op openen - daar staat een map in met de naam crack.

De rest weet je al ;)

Suc6 :thumb:

Dat heb ik dus al geprobeert:).
Maar dat lukt niet als ik hem dan kopiëer bij program files en overschrijf en hem dan speel is er een fout in het spel.
Is dit dan een foute crack ofziets?

Gr. Ad

Ik zou je graag verder helpen maar dat mag helaas niet op dit forum.

Ik heb al eens een ban gehad en dat wil ik liever niet nog eens riskeren.

Ok,

Het was toch niet meer nodig want diegene die die game wilt hebben heeft het spel er al afgegooid.
Maar toch bedankt voor de hulp:)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan