EaccesViolation als ik AVS installeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
73
Beste, Ik heb een windows7- 64bits en het programma AVS gekocht Dit is een suite van applicaties welke audio en video bewerking doen. Netjes geinstalleerd en geactiveerd maar krijg. EaccessViolation errors als ik een van de programma's wil gebruiken. Of te wel ze doen het niet. Nu zie ik in het log boeken bestand allemaal fouten staan van SidebySide op de tijd dat ik het programma installeer en wil gebruiken. ( zie onder ) Windows is up-to-date en alle andere programma's lopen goed. Enig idee - had ergens op internet gelezen dat dit mogelijk een conflict is met oude drivers. Weet niet hoe dit aan te pakken...

Kan activeringscontext voor 'C:\Program Files (x86)\Common Files\AVSMedia\ActiveX\AVSM2TSFile3.dll' niet maken. Kan afhankelijke assembly Microsoft.VC80.CRT,processorArchitecture="x86",publicKeyToken="1fc8b3b9a1e18e3b",type="win32",version="8.0.50727.6195" niet vinden. Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.
 
Laatst bewerkt:
Heb je up-to-date .net versie geïnstalleerd? Anders mis je mogelijk de C++ framework distributable. Dit soort problemen is altijd heel moeilijk van buitenaf om mee te helpen.
 
Ben opnieuw begonnen met de installatie van Windows-7 plus de drivers. Daarna direct AVS erop - geen fouten. Het systeem is nu honderden updates van MS aan het verwerken. Hopelijk blijft alles zoals het nu is dat wil zeggen een werkend AVS pakket. bedankt voor de hulp, Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan