Easy CD Creator 4.0 wil niet samen met IE 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdmaden

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2001
Ik heb Easy CD Creator 4.0 op mijn pc staan en geupdate tot 4.5. Na installatie van IE 6.0 werkt deze plotseling niet meer. Toen ik probeerde het programma opnieuw te installeren kreeg ik een melding "IE 4.0 is vereist". Wat kan ik doen om EZ weer te laten werken?

Ik zou Easy cd Creator er even afgooien en weer opnieuw installeren.
Wel alles uit wissen waar je maar kunt dus ook in het register.
Dus: Backup maken van register/Zoeken naar Easy cd Creator en Adaptec (en de vermeldingen verwijderen. (de shared dll zou ik maar laten staan) Er blijft n.l. genoeg hangen ook als je via software verwijderd.

IE 4.0 toch vereist

Ik heb je raad opgevolgd, maar het hielp niet. Tijdens de installatie kreeg ik toch weer een melding dat IE 4.0 (!!) vereist was. Ik heb onlangs ook Nero Burning Rom geïnstalleerd. Zou dat ook een oorzaak kunnen zijn van het probleem? Of zijn er meer mensen die probleemloos EZ CD Creator en Nero naast elkaar hebben draaien?

LOL!!! Jazeker. Nero en ECDC mogen absoluut niet samen op de pc staan. Je zult een keuze moeten maken.
Ik hoop dat je er nu uit bent.
Over 15 min. ga ik een maand op vakantie.
Ik kan dus niet meer antwoorden.

Groetjes!

Mmmm, moeilijk, met Nero kan ik heel makkelijk Video CD's maken en EZ gebruik(te?) ik altijd om foto-albums op cd te branden. Ik zal er nog ff over denken, maar in ieder geval thnx voor je hulp en een fijne vakantie.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan