easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

yoice

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Mijn brander doet het opeens niet meer .
Stop er halve wegen mee en dan krijg ik dit
De recorder heeft problemen met het volgen ven de track er is een fout op getreden tijdes het schrijven naar de cd recorder heb hem er al af gehaald en op nieuw geinstaleerd maar doet het niet meer is hij kapot of weet iemand of ik er nog iets aan kan doen

Welke ECDC versie?
Wat voor brander?
Welke Windows?
Welke CD-R? Eerder wel succesvol gebruikt?

Bedankt voor alles maar ik weet echt niet wat ik er nog aan moet doen is het verstandig dan om een nieuwe brander te kopen of alleen sfotware of kan ik eerst nog proberen mijn pc helemaal op nieuw te instaleren dat is eigelijk het eenigste wat ik kan met problemen ben er verder niet zo goed in

Je kunt het proberen (net als marianne) om met Nero te branden. Als je Nero wil hebben mag je mij een mailtje sturen.

Btw. hoe oud is je brander ?

brander

3/4 jaar maar kan het ook aan de software liggen staat dat los van een brander ja sorry maar ik heb er ook niet zoveel verstand van zoals je ziet

Heb je de brandsoftware al eens volledig verwijdert en opnieuw geinstalleert?
Bedoel je hiermee 3 kwart jaar of 3 á 4 jaar oud?
Als het 3 kwart jaar is, zou dat betekenen dat je waarschijnlijk nog garantie op je brander hebt.

3 /4 jaar ja ik heb hem verwijderd via smart restore ik heb packard bell en er weer opnieuw op gezet ik heb ook een nieuwe scanner en heb daar {veel} dia show's mee gemaakt dat ging dat weer via dat programma en daar begon het eigelijk mee maar toen deed mijn easy creator het nog wel maar nu dus niet meer

Kijk eens bij;
Deze computer>eigenschappen>apparaat beheer of hier vraagtekens staan.
Heb je toevallig nog andere brandsoftware ernaast geinstalleert?

nee staat geen ? teken en ik weet niet of er toevallig ook een brand programma bij die nieuwe scanner zit is er een waar je dia,s mee kan scannen en zo als ik zei heb ik daar wel een dia show mee gemaakt en dat was niet via easy cd creator

Waarschijnlijk zit er dus brandsoftware bij je scanner software, omdat je zelf al aangeeft dat je een dia-show cd hebt gemaakt.

Haal Easy cd creator eens volledig weg en installeer deze daarna opnieuw.

Heb ik gisteren al gedaan via smart restore en daar ook weer mee op gezetten ik heb 3 cd's gehad bij deze pc en op de eerste staat veel programma's maar ik zal het nog eens doen of moet ik hem via software verrijderen

Via configuratiescherm>software verwijderen en daarna installeren.
Niet via smart restore.

Ik vermoed dat je toch een conflict hebt met die scanner software.

ik heb het gedaan ook dat programma van mijn scanner er af gehaald maar hij doet het nog steeds niet denk dat ik dan nog maar helemaal mijn pc opnieuw ga installeren en dan kijken of hij het doet anders weet ik het echt niet meer

Wat ik niet helemaal goed begrijp: je zegt dat je brander driekwart jaar oud is, waarom heb je dan zo'n verouderde versie van ECDC erbij gekregen? Ikzelf heb 3.5 al jaren terug bij mijn eerste brander gekregen...

De suggestie van Will is wel een goeie. Hij gaf je eerder al de link naar mijn probleem bij het branden. Ik weet niet wat je verder allemaal op je pc hebt staan, maar alles opnieuw installeren is veeeeel meer werk dan overschakelen op Nero! Waarom zou je dat niet eerst proberen?

Marianneke

Als een Oem-versie (of bulk) brander koopt zit niets bij.
Niet eens een flatcable laat staan een doos.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan