Easy File Sharing Web Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

server1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2006
ik draai Easy File Sharing Web Server 4.0 al een tijdje op mijn comp. voor vrienden en familie maar ik wil graag een menu (template) na het inloggen, nu zie je gelijk na het inloggen m'n mappen lijst (muziek, foto's, boeken, forum) maar ik wil graag een keuze menu, een flash template bijvoorbeeld, maar ik weet echt niet hoe ik dat moet doen.

is er iemand die me daar mee kan helpen?

bij voorbaat dank

Dat kan makkelijk, je moet gewoon een index.html file maken, en dan in het menu de verwijzing naar forum.ghp, vfolder.ghp en andere ghp files maken.

Barfman bedankt voor je reactie,

misschien heb je wel gelijk dat het makkelijk is, maar niet voor mij :confused:
ik heb ff rond gekeken naar html maar als ik het goed begrijp zou het zo zijn dat als ik een html index maak ik mijn loggin scherm kwijt ben, maar het is mijn bedoeling dat nou juist te behouden.

ik zou het graag zo willen hebben dat als iemand naar mijn site komt eerst moet inloggen en als hij of zij op de login button klikt naar een template of menu gaat waar hij of zij dan verder kan kijken op mijn site.

Dat is inpricipe hetzelfde, alleen moet je in je login.htm een redirect maken naar de index.html wanneer het inloggen gedaan is. Handige site om de basis te leren van HTML is http://www.handleidinghtml.nl/

ja die site had ik gevonden en ik heb er ook wat van op gestoken, maar ik weet niet waar ik de login.htm moet veranderen, ik heb het op verschillende plaatsen geprobeerd in de file maar hij vind mijn file (template) niet...

bedankt voor je reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan