EasyCleaner e.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Venne

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
148
Om in het register van mijn XP overbodige regels te verwijderen, overweeg ik EasyCleaner of een soortgelijk programma te gebruiken.

Ik ben een volstrekte leek inzake het register, en vrees dat het programma wel eens een nuttige, ja onmisbare, regel zou wissen. Dat zou ik niet kunnen herstellen.

Daarom wil ik vooraf een kopie maken van het registerbestand.

Als ik een systeemherstelpunt opstel, dan kan ik later naar die toestand terug. Mijn vraag: bekom ik dan meteen het register zoals het toen was?
 
Als je een goed registercleaner gebruikt(bv regcleaner) kan je altijd het register terugzetten naar de oude situatie, deze maakt ten allertijde een backup van het register voordat er iets gewijzigd wordt.

Easycleaner is geen slechte, maar gaat vaak alleen oppervlakkig te werk.
 
Haal het progje JV16Powertools voor XP eens binnen.
Dan krijg je een hele goede indruk wat je wel of niet wilt wissen. Bovendien zitten er meer handigheidjes in.
Ikzelf laat het verwijderen nooit aan een programma over. Liever iets minder weg en goed dan teveel weg.
 
ik heb eens met easycleaner wat teveel weggehaald en toen deed de help het niet meer in xp dus... tja pas er mee op ik heb liever jv16powertools die vind ik makkelijker en overzichtelijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan