easyhosting en uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Hoi allemaal,

hoop dat dit de juiste sectie is voor mijn vraag!!!

Hehe, eindelijk m'n eigen echte webadres ipv dat stomme members.chello..... adres. www.marjoleinegoedhart.nl dus.

Nu ben ik via LeechFTP m'n site aan het uploaden, maar volgens mij doe ik iets niet goed. Zou iemand mij hiermee kunnen / willen helpen???

Groetjes,
Leintje

Het had misschien ook in Providers gekunt, maar ik vind het best, want hier kom ik het meest :D.

LeechFTP is volgens mij heel ergens anders voor...? Leech wil zeggen dat je een site kunt 'rippen' om zo alle bestanden te krijgen die op een server staan.

Ik zou SmartFTP proberen als ik jou was. Makkelijk te begrijpen interface en absoluut bedoeld voor uploaden. Het is 100% freeware (nog wel... ;)) dus geen vervelende trial dingen... www.smartftp.com :)

Verder kun je weinig verkeerd doen bij uploaden en als je dat al doet heb je meestal zelf wel door wat er mis gaat of je krijgt er wel een melding van.
Het enige punt waar ik misschien op moet wijzen is het uploaden in ASCII mode of Binary. De meeste cliënts hebben een ingebouwde lijst met extenties zodat ze weten welke in binary en welke in ascii. In ieder geval moeten plaatjes (gif jpg bmp png tiff etc etc) in binary mode en html/htm/js/php enzovoorts in ascii formaat..

al gelukt!!!

hoi pcfixer,

Dus LeechFTP is nie goe??? Ehm.. ik gebruik 'm al een tijdje en werkt prima. Dat ik er ook andere "duistere zaken" mee zou kunnen doen.. ach.. snap dat toch allemaal niet!

Over het ASCII en binary mode: eh... ook daar heb ik geen kaas van gegeten.... Maar dank je voor de tip ;-)

Zo zie je maar, ook mustsjes zoals ik krijgen het voor elkaar.. ;-)

Veel liefs,
Marjoleine

(oops.. nu nog m'n instellingen wijzigen ... eh.... )

Najah dan is er toch verder niets aan de hand? :confused:

Als jij leechftp goed genoeg vind OK. Maar wat is je probleem nu dan? :8-0:

WS_FTP Pro 7.6 is meer aan mij besteed. Hier moet je helaas wel voor betalen maar een zoekje op Kazaa mag ook resultaten opleveren.

hihi..

Hoi PC fixer,

wat m'n probleem is??? euhm.. hebbie effe??? LOL!

M'n probleem wat betreft m'n vraag... ik deed klaarblijkelijk iets fout bij het uploaden van m'n site op easyhosting, maar het was al gelukt!!!

Thanks guys,
Lein

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan