easynote mx51 schoonmaken en instaleren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo door virus besmetting is mijn laptop gecrashd nu heb ik vista er een keer opnieuw opgezet maar dat is gelukt maar alle programmas en mappen enz. zijn er gewoon opgebleven.heb geen recovery meer maar een gewone dvd met een vista serienr op de laptop ik wil graag hulp bij het compleet schoonmaken can mijn hdd en het nieuw erop zetten van vista
wie heeft er tips aub?

net gekeken op site pb maar daar zie ik de drivers voor dit type netbook nergens meer staan pls help?

Laatst bewerkt:
Drivers heb ik voor je: hier, in de submap Driver en (voor Vista) daar weer de submap vista.

Succes,

Tijs.

heej hartstikke bedankt hiervoor maar hoe kan ik het beste dus een schone instalatie uitvoeren op dit notebook?

heej hartstikke bedankt hiervoor maar hoe kan ik het beste dus een schone instalatie uitvoeren op dit notebook?

Als ik je daarbij had kunnen/willen helpen, dan had ik dat er wel bij gezegd. Overigens staat hier wel een handleiding, maar voor een clean install zul je (LET OP: Alle gegevens gaan verloren!) eerst de C: schijf moeten formatteren tijdens de installatie. Hierbij ga ik ervan uit dat je geen gebruik maakt van recovery, maar van een Windows Vista installatie-dvd. Nadat je dan Vista geïnstalleerd hebt staan er geen bestanden meer van jezelf en ook niet van eerder geïnstalleerde programma's etc. op je laptop.

Wacht dus op tips van anderen m.b.t. schone installatie, indien bovenstaande niet voldoende is als antwoord op je 2de vraag.

Tijs.

Lijkt me niet zo ingewikkeld.
Bestanden veilig stellen (backup) installatieschijf erin, tijdens het installeren krijg je de optie om de schijf te formatteren.
Doen, dan heb je een schone installatie.

das nou het punt ik krijg tijdens het instaleren niet de vraag om te formateren maar om hem op de schijf te zetten en dan wordt de oude gegevens op windows old gezet en dan gaat ie gewoon instaleren?

sorry stom van mij het is gelukt hij staat nu te updaten
maar hij gebruikt nu de standaart vga graka en ik weet dat er ook een ati kaartje in zit hoe kan ik die aan zetten ?
hij staat niet in apparaatbeheer een bios updat misschien?

Lijkt me sterk, want de link die ik je gaf verwijst naar een nvidia grafische kaart driver: link

Maar anders even op de website van Ati/Amd de driver opzoeken en downloaden: hier

Succes,

Tijs.

beste tijs dank je voor je hulp
na opzetten ati draait alles weer netjes
bedankt voor jullie hulp allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan