Ebooks wordt nog nauwelijks herkend door Freda

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.997
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal

Er schijnt een nieuwe versie van Freda (bookreader) in omloop te zijn.
Met als gevolg dat al m'n Ebooks slechts na een behoorlijk tijdje pas herkend worden door Freda.
Het gevolg dáár weer van is dat al de Ebook iconen op blanco blijven staan.
Waarschijnlijk is het een instellingsprobleem, maar juist dát lukt me nu niet zo best.
Wie weet raad hierop?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Er schijnt een nieuwe versie van Freda (bookreader) in omloop te zijn.

Dat is een vreemd verhaal. Software werkt toch vaak met versienummers? Maar goed. Het lijkt er op dat jij werkt met die nieuwe versie. Die 'schijnt' blijkbaar niet en werkt niet goed. Zit er dan geen handleiding/manual bij, of onder het menu geen 'Help'/Voorkeuren/Instellingen. Hebben die mensen van Freda geen Helpdesk?

Kun je de oude en goed werkende versie niet blijven gebruiken?
 
Hallo Senso

Ik heb de nieuwste versie van Freda (Versie 5) momenteel. Maar de installatie laat nog erg veel te wensen over
Het opstarten van een book duurt nu meer dan 20 seconden.
En de eerdere instellingen worden de volgende keer dat je opstart niet overgenomen.
Ik heb niet gevraagd om deze update, plotseling waren al m'n iconen (die normaal de Freda-kenmerken hebben) gewoon blank.
Ook alle E-boeken in m'n bibliotheek dus. Ong. 5400 stuks !!
Ik heb de handleiding gezocht en gevonden, maar daarin doen ze net of hun neus bloed.
Ik wacht wel een tijdje, misschien komt er eerstdaags wel een update

Schermafbeelding 2023-08-30 191840.png


Let vooral op de tekst onder de Blauwe knop !!
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat is heel vervelend en ik vind dat ze daar zware boetes op moeten zetten. Het ongevraagd updaten van de software. Als je het update-bestand weet, kun je dat verwijderen. Het valt mij de laatste tijd steeds vaker op dat je ongevraagd lastig wordt gevallen met 'updates', meldingen en rare zaken afkomstig van normaal gebruikelijke software. Zeer opdringerig en onfatsoenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan