ech.exe

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dee
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dee

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2001
ik heb altijd ech.exe op mijn pc draaien.Wat is dit??
Moet ik het verwijderen of ..... geen idee hoe ik er aan kom:8-0:

Wat is de locatie van dat bestand? Misschien C:\APPS\EmailChecker\ech.exe?

Bij twijfel kun je het bestand natuurlijk altijd even laten scannen bij Jotti.

Geplaatst door BANDIT123
Dat is een Trojan!
Niet meteen paniek zaaien alsjeblieft. Als het gewoon die van EmailChecker is, is er niets aan de hand. Vandaar dat ik vroeg naar de locatie van het bestand. Is dat de Windows map, dán is het waarschijnlijk een trojan of worm. Maar dat hoeft het dus niet per se te zijn.

@ Buffie dank je wel die was ik kwijt.:thumb:

(bij mij was het een worm)

ja het is appps maar ik vind het icoontje zo vreemd/verdacht.Ook vreemd dat het wisselt in grootte!
Die scan via jotti gaf aan dat het een veilig iets is maar wat is het is het van mijn outlook express of zo??

ja het is apps/emailchecker maar ik vind het icoontje zo vreemd/verdacht.Ook vreemd dat het wisselt in grootte!
Die scan via jotti gaf aan dat het een veilig iets is maar wat is het is het van mijn outlook express of zo??

hu ik had er net dit voorbeeld bij willen doen maar dat ging even fout geloof ik!

Geplaatst door Dee
Ook vreemd dat het wisselt in grootte!
Lijkt me sterk dat het bestand wisselt in grootte. Dat kan namelijk niet.:) Je bedoelt waarschijnlijk dat de hoeveelheid cpu die door dit proces gebruikt wordt wisselt in grootte? Dat is normaal.

Wat had je als voorbeeld erbij willen doen?

:confused: het wisselt in het geheugengebruik!

Ik had er een voorbeeld van het icoontje bij willen doen dat ziet er zo knullig uit!

maar het is save dus??

Geplaatst door Dee
is het niet van outlook dan??

Ikweet niet of je nu MS Outlook bedoelt of Outlook Express. Maar hoe dan ook, ech.exe is niet van MS Outlook en ook niet van Outlook Express, maar van EmailChecker. Dat was toch al duidelijk?

weet niet wat emailchecker is!! heb ik dat geinstalleerd dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan