Beste,
Dit gaat over het rechtstreeks weergeven in de browser.
Hieronder een stuk beknopte code die ik gebruik:
Nu is het de bedoeling dat deze code telkens er 100 query's uitgevoerd zijn, dat het aantal query's onmiddellijk op het scherm weergegeven word. Zoals een soort teller.
Zo kan je dan zien dat het nog steeds actief is en dan stopt de browser niet omdat er nog steeds data binnen komt.
Nu als ik bovenstaande code gebruik geeft hij het aantal query's pas weer als alles afgewerkt is. Wat dus niet de bedoeling is. Maar als ik de commentaar voor :
weg doe dan geeft hij wel onmiddellijk weer.
Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dat kan oplossen.
d.b.v.
Bart
Dit gaat over het rechtstreeks weergeven in de browser.
Hieronder een stuk beknopte code die ik gebruik:
PHP:
foreach ( $file_content as $sql_line ) {
if ($database->querys % 100 == 0)
print "<b>" . $database->querys . "</b><br />";
//echo "<br><br>" . $sql_line . "<br>"; //Moet niet telkens weergegeven worden!!
....
if (trim ( $sql_line ) != "") {
$database->query ( $sql_line );
$string = regex_explode ( str_replace ( '(', '', str_replace ( ');', '', strstr ( $sql_line, "(" ) ) ) );
....
}
}
Nu is het de bedoeling dat deze code telkens er 100 query's uitgevoerd zijn, dat het aantal query's onmiddellijk op het scherm weergegeven word. Zoals een soort teller.
Zo kan je dan zien dat het nog steeds actief is en dan stopt de browser niet omdat er nog steeds data binnen komt.
Nu als ik bovenstaande code gebruik geeft hij het aantal query's pas weer als alles afgewerkt is. Wat dus niet de bedoeling is. Maar als ik de commentaar voor :
PHP:
//echo "<br><br>" . $sql_line . "<br>"; //Moet niet telkens weergegeven worden!!
weg doe dan geeft hij wel onmiddellijk weer.
Weet iemand hoe dit komt en/of hoe ik dat kan oplossen.
d.b.v.
Bart