echt weer zoon ingewikkelt spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hi. Ik heb het spel american amrys gedownt.
Nou start ik het op, ik kan niet gelijk on-line, dan moet je je eerst registreren, nou heb ik me via de server gerigestreerd, nou krijg je een email, nou klik je op die link, dan meot ik username, en password doen, maar dan zet hij password invlid, (al 2X probeert) enne dat passwor heb ik gemaakt en bij het registreren geeft hij aan dat hij niet ingebruik is ofzo. wat meot ik allemaal doen om met het spel on-line te komen?

Geplaatst door game-master
Hi. Ik heb het spel american amrys gedownt.
Nou start ik het op, ik kan niet gelijk on-line, dan moet je je eerst registreren, nou heb ik me via de server gerigestreerd, nou krijg je een email, nou klik je op die link, dan meot ik username, en password doen, maar dan zet hij password invlid, (al 2X probeert) enne dat passwor heb ik gemaakt en bij het registreren geeft hij aan dat hij niet ingebruik is ofzo. wat meot ik allemaal doen om met het spel on-line te komen?

<s>GEKOCHT OF GEDOWNT!!!</s>

lieve game-master :love:, heb je het spel gekocht of gedownload?

Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door edwin1986
GEKOCHT OF GEDOWNT!!!

Er staat toch gedownt? Je caps-lock hangt trouwens.

sow.

Alsjeblieft hoor, ht is gelukt, als ik me registreer dan zegt hij dat de authorized valid is, en zegt dat ik reg ben, maar nou als ik on-line gaat, en join een server dan zegt hij failed auhtorised. ???? hoe komt dit.
Nog wat als je nix van het spel weet reageer dan alsjeblieft neit, want het gaat heel anders in zijn werking dan andere spellen.

ps: er staat ten eerste dat ij gedownt is, en het is een spel dat je van internet moet downen:rolleyes:

Geplaatst door Tiborv

Er staat toch gedownt? Je caps-lock hangt trouwens.

je begrijpt me niet ik las het heus wel maar volgens mij is het een huisregel dat hier alleen LEGALE dingen hulp akn worden gegeven en volgens mij sie en spel downloaden niet egt LEGAAL??? of vergis ik me!

me caps lock hangt niet ik heb een shift toets die ik ingedrukt houd :p

Geplaatst door edwin1986

je begrijpt me niet ik las het heus wel maar volgens mij is het een huisregel dat hier alleen LEGALE dingen hulp akn worden gegeven en volgens mij sie en spel downloaden niet egt LEGAAL??? of vergis ik me!

Dat spel is gemaakt door het Amirikaanse leger (oke eigeinlijk U.S leger maar who cares?) en word gratis (en dus legaal) verspreid over het internet om nieuwe ventjes voor het leger binnen te halen. Het spel is dus in elk opzicht legaal te downloaden en als je gezocht had op google.com naar dit spel had je het geweten.
In helpmij's huisregels worden alleen links verboden het is toegestaan om te spreken over alle iligaale **** zolang je er maar niet bij zet waar je het hebt weggehaald (ik geloof dat je nog net wel mag zegen dat je hem van je buurjongen hebt maar verder niks)

Dat komt bij mij over als schreeuwen en heeft weinig nut, gewoon niet doen dus

Geplaatst door edwin1986

Schreeuw niet over de huisregels zolang je ze zelf niet kent
(Jean-Paul, 2003)
Eigen citaat is goud waard:D.

http://www.helpmij.nl/forum/rules.php?s=

--> Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

kappuhhh!!

Volgens mij moet je eerst de training doen en ook ervoor slagen Game-Master, of had je die al gedaan?

kewl,

was het alweer vergeten, spel zat een tijd geleden in een tijdschrift bij walmart. Dat was een demo volgens mij iets van een beta versie. Daar moest je dan de hele training met succes afleggen en daarna stopte de demo :( . Ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd. Oh tis america's army of american armys op de google machien. Zal wel even duren voordat ik weer door de training kom. Kan daarna wel even posten hoe dat online gamen gaat als ik er uit kom tenminste :)

Americas Army 1.7

Hallo Gamemaster.

Na de download moet je idd. een account aanleggen.
Via je mail krijg je een verzoek om bevestiging, nadien kreeg ik idd nogmaals dezelfde mail...daar heb ik niet op geantwoord!
Ik speel nu een weekje AA, zeer leuk om te doen, je moet eerst diverse trainingen doorstaan om verder te komen, zoals schietoefeningen, stormbaan en parachutespringen. Daarna kun je online trainingsessies spelen. Het gaat om zoveel mogelijk "Honor-punten te halen, (je begint bij 10 punten, als je iemand van je eigen team molt, gaat je Honor omlaag, én die van je team ook!)
Je moet in je team met elkaar communiceren, een beetje hetzelfde als Spearhead- Online.
Als je teamspirit hebt is het zeker de moeite waard, ben je een "Rambo", dan zou ik nog niet de moeite nemen om de game (gratis!!) te downloaden.

misschien komen we elkaar nog wel tegen (Jawe64)

veel suc6 en game plezier

ow zo.

Ow bedankt jaww en natuurl;ijk de rest, nog 1 vraag.

Ik heb de maar 1 training gedaan:P magoed hier komt me vraag.

Alls ik on-line ga krijg ik te zien failed authorized ofzo. Komt dit omdat ik neit alletrainingen goed had.?

vraag.

Eh jawe, als je oefeningen gaat doen, kun je boven dat kleu ding kiezen, en daaronder de missies, maar nou heb ik het eerste ronde ding (met die 2 kleuren) gehaald, nou ga ik nar de 2de, maar dan moet ik een server uitkiezen, maar dat gaat niet hij eeft telkens die fout van authorized, komt dit omdat ik alleen op internet in de server spelen waar de missie voor bedoeld is. Heb je een email (geen hotmail a.u.b) dan kan ik het plaatje naar je/u sturen wat ik bedoel nogal ingewikkelt uitleggen.:)

er zijn voor een aantal servers speciale opleidingen nodig .
rangers , airborne enz enz .
kijk ff welke opleidingen je hebt voltooid en de servers die dat draaien moet je als het goed is inkomen .

ps: als je een sniper wapen wilt moet je op de schietbaan 36 targets van de 40 halen .

good luck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan