Eclipse Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

migthy84

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2009
Beste Helpmijers

Op het moment dat ik via xdoclet een session bean wil maken kan ik mijn project niet selecteren. Volgens mij heb ik mijn eclipse of verkeerd staan of ik doe het verkeerd.

Weet iemand waaraan dit kan liggen.
Op dit moment heb ik al keer opnieuw mijn eclipse installeerd.

in de xdoclet directory heb ik staan src, lib, bin

fout_eclipse.png

Laatst bewerkt:
Beste Helpmijers

Op het moment dat ik via xdoclet een session bean wil maken kan ik mijn project niet selecteren. Volgens mij heb ik mijn eclipse of verkeerd staan of ik doe het verkeerd.

Weet iemand waaraan dit kan liggen.
Op dit moment heb ik al keer opnieuw mijn eclipse installeerd.

in de xdoclet directory heb ik staan src, lib, bin

Bekijk bijlage 131385

ga eens naar window->chow view->package explorer
hierin moet je een boekjeop elkaar met schuine streep zien staan.
dit zijn je lib en ook je JRE waar je mee werkt (versie) en hierbij moet dan ook je enterprised lib staan van vb jboss.
Mogelijks is dit niet het geval dan moet je een rechts klikken op je project->properties->java Build Path->Libraries =>dan kan je enkele lib's toevoegen maar ook jars en ect, Kijk er gerust even rond maar let op je kan hier veel verknoeien ander vermeld je effe wat je gaat doen en dan geef ik nog wat uitleg

PS : Er bestaat ook een eclipse voor j2ee java enterprised

Laatst bewerkt:
Het is opgelosd. Door mijn annotaties uit te zetten , echter is het beter op dit niet te doen

ja das stom maar je kan toch de lib toevoegen hierdoor wordt die dan toegelaten

in theorie moet het kunnen ik heb daarmee mijn hele omgeving een beetje stuk gemaakt. En dus uiteindelijk op een nieuwe image verder gegaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan