Edge, volgorde opstartpagina's wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard69

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2002
Berichten
194
In edge pagina's aangemaakt die bij het opstarten dan vervolgens tevoorschijn komen.
Echter, hoe kan ik die volgorde van de pagina's aanpassen..?? Overal gezocht, niet gevonden.
ZIE DE BIJLAGE evt.
 

Bijlagen

  • Edge vraag.jpg
    Edge vraag.jpg
    207,6 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je als alle tabbladen geopend zijn de tabbladen (bovenin op de balk) in de juiste volgorde zetten door te slepen en dan
Kies je > De lijst wissen en deze instellen op alle tabbladen die momenteel zijn geopend, klik op >Alle open tabbladen gebruiken en krijg je de nieuwe gesorteerde lijst daar te staan/zien.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij kun je als alle tabbladen geopend zijn de tabbladen (bovenin op de balk) in de juiste volgorde zetten door te slepen en dan
Kies je > De lijst wissen en deze instellen op alle tabbladen die momenteel zijn geopend, klik op >Alle open tabbladen gebruiken en krijg je de nieuwe gesorteerde lijst daar te staan/zien.

Bedankt Senso! De volgorde heb ik kunnen wijzigen! (alleen wel omslachtig, waarom niet in "Instellingen" , Pagina's volgorde kunnen aanpassen..Maar ja, zo werkt Edge nu eenmaal..)).
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het wel handig. Het is geen map/bestanden of URL's die je kunt sorteren maar een 'lijst'. Alles beter dan menu's met de knoppen 'naar boven' en 'naar beneden'. Slepen gaat simpel en snel.

Je kent wel die uitdrukking.;)
- een fluitje van een cent
- een 'makkie'
- het gaat van een leien dakje
- a peace of cake
- bagatel
- peulenschil
- een kind kan de was doen
- wissewasje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan