Edge websites nooit combineren

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Ik zoek de knop dat websites nooit gecombineerd staan in een website. Dus stel ik heb een website (elke website kun je toevoegen met +) En die website kun je inloggen naar een tweede scherm. Dan wil ik die graag naast de andere zien staan in de werkbalk.

Nooit combineren heette dat in IE. Hoe moet ik dit doen in Edge?
 
Helemaal niemand die weet of dit mogelijk is?
 
Nog steeds helemaal niemand die dit weet???????????????????
 
Echt raar dat niemand reageert. Ik zit er nog steeds meer dat alle VENSTERS VERDWIJNEN. Hoek kan ik ze vasthouden of dat in ieder geval die waarschuwing terugkomt dat je niet alle vensters weg wil hebben in de browser????????????????
 
Bovenin het venster worden de tabbladen getoond, met het plusteken opent een nieuw tabblad. Met een rechter muisklik op een hyperlink wordt de gelinkte pagina in een nieuw tabblad of venster geopend. De volgorde van de tabbladen kan door middel van slepen worden gewijzigd. Door een tabblad naar het bureaublad te slepen, wordt deze in een nieuw venster geopend. Beweeg de muis over een van de achterliggende tabbladen om een preview van de betreffende webpagina’s te tonen. Wilt u één tabblad behouden en de rest afsluiten, klik dan met rechts op het tabblad van de betreffende pagina en kies Andere tabbladen sluiten.
 
Begrijp je mijn vraag of weet je niet hoe je dit weer kunt activeren?
 
Ik begrijp dat gelinkt en gevinkt niet

De vraag wel, daarom ook mijn antwoord
 
Als je rechtsboven afsluit met dat kruisje x. Dan krijg je in beeld te zien. Alle vensters sluiten???? Daaronder staat de mogelijkheid deze waarschuwing niet meer te tonen door deze aan te vinken met dat xje. Deze heb ik per ongeluk geactiveerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan