Goedemiddag,
Voor mijn opleiding (afstudeerfase) zit ik bij een bedrijf wat EDI-systemen B2B communicatie implementeert tussen bedrijven.
Nu zijn ze zelf begonnen aan ''managed services'' en dat gaat vrijwel goed de laatste tijd.
Maar ze willen hun dienst verbeteren:
Hier een samenvatting.
Projectdoelstelling
Doelstelling van het project is :
Het documenteren van de te beheren systemen van de “managed services” klanten
Het opstellen van een lijst met uit te voeren taken per klant (dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks)
Het opstellen van een procedure voor maandelijkse rapportage naar het OMS management
Het opstellen van een procedure voor maandelijkse rapportage naar de klant met uitgevoerde werkzaamheden.
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het opvolgen van de uit te voeren beheerswerkzaamheden (workflow-pakket ?).
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het versturen van de maandelijkse rapportages naar de klanten
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het versturen van de maandelijkse rapportages naar het management van OMS
Op te leveren producten
Documentatie en procedureboek per klant met uit te voeren beheersactiviteiten (dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks)
Voorbeelden van rapportages die verstuurd kunnen worden naar de klanten.
Voorbeelden van rapportages die verstuurd kunnen worden naar het OMS management.
Advies over te implementeren programma’s voor geautomatiseerde ondersteuning van “managed services”. Hierbij valt te denken aan workflow tools en rapportage-tools.
Na het lezen van dit, dacht ik meteen aan een topdesk omgeving.
Maar zijn er nog meer alternatieven?
Omdat het bedrijf de volgende services implementeerd bij bedrijven:
ODEX
ECE
MAPPINGS
DINET
zou het natuurlijk iets moeten zijn wat samen werkt.
Voor mijn opleiding (afstudeerfase) zit ik bij een bedrijf wat EDI-systemen B2B communicatie implementeert tussen bedrijven.
Nu zijn ze zelf begonnen aan ''managed services'' en dat gaat vrijwel goed de laatste tijd.
Maar ze willen hun dienst verbeteren:
Hier een samenvatting.
Projectdoelstelling
Doelstelling van het project is :
Het documenteren van de te beheren systemen van de “managed services” klanten
Het opstellen van een lijst met uit te voeren taken per klant (dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks)
Het opstellen van een procedure voor maandelijkse rapportage naar het OMS management
Het opstellen van een procedure voor maandelijkse rapportage naar de klant met uitgevoerde werkzaamheden.
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het opvolgen van de uit te voeren beheerswerkzaamheden (workflow-pakket ?).
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het versturen van de maandelijkse rapportages naar de klanten
Het aandragen van geautomatiseerde hulpmiddelen voor het versturen van de maandelijkse rapportages naar het management van OMS
Op te leveren producten
Documentatie en procedureboek per klant met uit te voeren beheersactiviteiten (dagelijks, wekelijks, maandelijks, jaarlijks)
Voorbeelden van rapportages die verstuurd kunnen worden naar de klanten.
Voorbeelden van rapportages die verstuurd kunnen worden naar het OMS management.
Advies over te implementeren programma’s voor geautomatiseerde ondersteuning van “managed services”. Hierbij valt te denken aan workflow tools en rapportage-tools.
Na het lezen van dit, dacht ik meteen aan een topdesk omgeving.
Maar zijn er nog meer alternatieven?
Omdat het bedrijf de volgende services implementeerd bij bedrijven:
ODEX
ECE
MAPPINGS
DINET
zou het natuurlijk iets moeten zijn wat samen werkt.
Laatst bewerkt: