Edimax 6004+ firmware 1.18

Status
Niet open voor verdere reacties.

jami

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2002
Berichten
26
Hoi Rolf,
Ik heb ook een update gedaan voor mijn router (ook een Edimax 6004, en ook omdat we constant de router moesten resetten), alleen kon ik voorheen mijn instellingen via PPTP doen, na het resetten van de router was ik ook die instellingen kwijt.
Als ik nu de router wil instellen, kan ik alleen kiezen voor PPP Ethernet, DHCP, of 0.
Daarna heb ik de firmware geupdate die op de cd-rom stond, versie 1.1 geloof ik en nog steeds geen PPTP.
Heb jij advies??
groetjes Jami
 
Hoi Jami,

Je moet de router even uitzetten voor een minuutje. Als je hierna nog geen pptp dan is er een andere oplossing.

Toen ik mijn firmware geupdate had naar 1.18 toen had ik daarna ook ineens geen spullen meer. Ik vroeg me ook af waar al mijn instellingen gebleven waren. "voorheen had ik toch meer opties" dacht ik al die tijd. Toen heb ik een tijdje gewacht. Ik dacht ik zie het wel. En daarna ging ik mijn router binnen en alle opties waren er. Raar maar waar. Dus laat hem een tijdje aanklooien. **Wel toch voor de zekerheid even op clear configuration drukken of reset router.**

Als dit ook niet helpt is er nog de harde restart. Deze moet ik ook nog eens uitvoeren omdat mijn router na 5 dagen zichzelf reset op het moment.

Als je daar nog vragen over hebt die harde restart, moet je maar een gil geven.
 
Hoi Rolf,
Je hebt me gerustgesteld, ik ga gelijk de 1.18 upgraden.
Het nadeel is alleen dat ik elke keer de instelling van internet moet herstellen met het opnieuw opstarten erbij. Weet jij op de VPN ondersteuning kan laten staan, of moet ik die eraf halen??
Ik ga nu elke keer rechtstreeks via de modem, dan weer de router instellen, lukt dit niet alles weer omgooien via de modem, hier gaat zoveel tijd inzitten.
Bedankt Jami
 
Hoi Rolf,
ik heb inderdaad gedaan wat je zei, de router geupgrade, router gereset, instellingen ingesteld, en alles doet het weer.
Bedankt voor je raad.
Jami
 
Hey,

Leuk om te horen. Ben ik toch nog goed voor deze wereld :D

Succes ermee!

Greetz,

Rolf
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan