edimax pci kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob029

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2004
Beste forum lezers,
momenteel heb ik gigantisch probleem met een edimax pci router kaart.
Het probleem is als volgt.
Naar meerdere keren nieuwe driver geinstalled te hebben (oude goed verwijderd) krijg ik steeds het zelfde probleem.
Het icoontje zit in de systray maar connect steeds en valt weer weg (met kruis in systray)
net of hij steeds disconnect en steeds weer connect ik heb hem gewoon geinstalled cf de manual.
net of hij software matig word uitgezet en weer aan
Wzc aan en uit gehad.
steeds valt hij uit en aan.
heb alle firewalls gedeinstalled, wie helpt mij voordat ik mn laptop na buiten gooi :mad:
Alvast vriendelijk bedankt
Groetjes Rob

Probeer eens een ander kanaal voor draadloos verkeer. Dat doe je in de router. In de handleiding van je router kan je vinden hoe dat moet.

helaas

Bedankt voor je snelle Reactie.
Maar dit lukte ook niet.
Het is is net of de wireless lan kaart aan uit (connect/disconnect) gaat.
Gr Rob

De symptomen die je beschrijft wijzen toch wel in de richting van een te zwak signaal. Dat kan veroorzaakt worden door te veel andere WAN-nen in de omgeving die hetzelfde kanaal gebruiken ( ook het kanaal er direct naast kan te veel storing geven), te grote afstand tot de router, of een te "zwakke" WAN-kaart. Voor dat laatste wil een duurdere kwaliteits WAN-kaart, of WAN-USB-insteek nog wel eens een oplossing geven.

ook jij bedankt bedankt voor t reageren
signaal is sterk genoeg en usb ook al geprobeerd.
Ben denk ik nu zover met mn diagnostiek dat het iets met instellingen van IE of iets met irq te maken heeft of iets met die pci sleuf,omdat die eigenlijk steeds aan uit gaat het programma van de wlankaart
computerssssssss pffffff en het is niet eens mn eigen
ik hoop dat iemand me weer een zetje kan geven
Alvast bedankt:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan