edimax router

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
De volgende vraag voor iedereewn die van vragen houdt.

Ik heb een edimax br-6104 router, een alcatel speedtouch adsl modem met ingebouwde router, helaas 1-poorts.
Ik kan nu de edimax als switch gebruiken door middel van hem te bridgen (volgesn handleiding).
Dit lukt ook maar ik moet een ip adres invullen om aanspraak te kunnen doen op weeb-based management.

De router werkt prima als switc maar ik kan never en e nooit niet meer terug in de router komen, ook niet doormiddel van dat ip adres in te vullen.

Oplossingen zijn altijd welkom.

Groetjes jjw

waarvoor wil je in de router komen?
De router is nu het modem .... en eigenlijk word die 1 poort uitgebreid naar (denk ik) 4 poorten.
Als jij de router wilt instellen moet je het ip van het modem gebruiken.
En anders moet je denk ik je configuratie terug zetten van de switch ....

router

Als ik de router weer wil gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld os dan moet ik hem dus resetten en daar heb ik helemaal geen zin in.
Er moet toch een manier zijn om dan weer in de router te komen.

Re: router

Geplaatst door jjw
Als ik de router weer wil gebruiken waarvoor hij eigenlijk bedoeld os dan moet ik hem dus resetten en daar heb ik helemaal geen zin in.
Er moet toch een manier zijn om dan weer in de router te komen.

Oke.. okee.. je hebt gekijk :D
maar ik weet niet of dit kan ....
Staat het niet in de handleiding?

router

Er staat dus "enter an IP ADRESS for the BRIDGE MODE.
This ip adres allows you to acces the web-ased management should you decide to switch back to the router mode.

Jij mag het zeggen!!!

Ik weet wat er staat maar echt werken doet dat niet.

Router

Ja Modi, dit was ongeveer de zelfde vraag alleen wil ik nu de router gebruiken zoals hij hoort twe werken en gemaakt is en wil ik wel gewoon op internet kunnen, dus via een adsl 1poorts router naar een 4poorts router naar m'n pc.

Suggesties.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan