jongens jullie lopen me nu allemaal wartaal uit te spugen.
FF op een rij.
Ik kan er evt. wel nieuw geheugen inzetten maar of dat dus iets met snelheid zal helpen? Wat ik begrijp niet echt
Okey, dan zou ik al naar dus een computerbeurs ofzo moeten okey no prob. Maja zoiets zal toch nog best wat kosten.
ik heb hem eigenlijk als x-tra pctje (sinds we de -voor onze termen- nieuwe hebben=lees een afdankertje van mijn schoonma's kantoor) meer vor mezelf voor 's avonds. Hbe twee weken geleden format c gedaan 9waarna hij mijn cdrom niet terug kon vinden maja dat probleem is opgelost) en heb er vervolgens gewoon weer win98 se opgezet. Het enige wat ik er verder aan progs op heb zitten is MSN en PSP 7.04 (met heel veel plugins) toch vind ik dat hij zwaar langzaam loopt (en heb het idee dat ie langzamer loopt dan eerder maar dat kan ook komen omdat ik nu PIII gewend ben) en hij loopt vaak vast.
Mijn idee was dus om er nieuw xtra geheugen bij te zetten.
maar heb de laatste paar dagen toch lopen te overwegen om gewoon dit ding helemaal schoon te maken 9format C

en verpatsen en 1 tje (2 de hands) weer trug te kopen die wat meer kan, maar ik wordt nu in ieder geval ****ziek van het feit dat hij zo traag is. Het enige wat ik erop wil kunnen is PSPen (fatsoenlijk) en forumfietsen.
het is overigens een LASER (geen compaq) heb hem gekregen van mijn oom, die had hem geloof ik in 95/96 misschien nog eerder maar er komt iig altijd iets van 95 in beeld te staan bij het opstarten. via pc prive van kantoor (dus zal toen wel een goede zijn geweest) maar 2 jaar geleden kreeg hij een nieuwe en mocht ik die oude hebben puur voor mijn school (maja dat heb ik maar drie maand volgehouden :rollleyes:
Vindt het wel jammer heb er toenlaats nieuwe netwerk en geluidskaart ingestopt.