Edonkey sluit zichzelf af??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pepermuntje

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Sinds twee maanden gebruik ik eDonkey. Tot voor kort zonder problemen. De afgelopen dagen heb ik echter iets vreemds gemerkt. Omdat ik regelmatig grote bestanden download, laat ik het programma vaak 's nachts en overdag draaien. Als ik dan na een aantal uren ga kijken hoe ver de downloads gevorderd zijn, blijkt dat het programma zichzelf heeft afgesloten. Heel vreemd, want dat was eerst nooit.
Enig idee hoe dit kan?

Ik heb geen idee hoe dit kan. Maar ik weet wel dat wie op dit forum hier niet over mogen praten.

Geplaatst door Cyberfighter
Ik heb geen idee hoe dit kan. Maar ik weet wel dat wie op dit forum hier niet over mogen praten.

Hier mogen wij absoluut zeker wel over praten. We mogen alleen niet praten over warez en daar gaat dit niet over. Het gaat hier om software waar een probleem mee is.

Ik betwijfel het.
Maar ik heb dit probleem zelf niet, misschien moet je de laatste versie ff downloaden?

Laatst bewerkt:
Volgens mij kan je instellen dat als Edonkey zichzelf afsluit hij zichzelf ook weer online zet .
Kwestie van een vinkje hier of daar.
Kijk hier even misschien heb je er wat aan.
http://www.dutchemulefaq.tk/

Geplaatst door onra
Volgens mij kan je instellen dat als Edonkey zichzelf afsluit hij zichzelf ook weer online zet .
Kwestie van een vinkje hier of daar.
Kijk hier even misschien heb je er wat aan.
http://www.dutchemulefaq.tk/

Hij staat al ingesteld op 'Reconnect on loss', maar dat heeft geloof ik betrekking op de servers waarmee hij verbindt.
Op die site die je geeft, zal ik eens zoeken.

Ik heb net ook even geupdate naar versie 0.47. Wist niet dat die er al was. Dat kan natuurlijk ook een van de oorzaken zijn.

Laatst bewerkt:
Een update kan wel de oorzaak zijn misschien,
maar wil je eiglijk meer aanraden emule, donkeyNL connect of overnet te gebruiken. Deze zijn de opvolgers van edonkey er draaien vaak beter dan de oude edonkey.
Meer weten? de faq op nederlandse edonkey site is ook handig.

Zelf gebruik ik de laatste overnet met genoegen.:)

Laatst bewerkt:
Ik heb als tip gekregen om als het draait dan niet te upgraden naar nieuwere versie.
Maar aangezien je problemen hebt is het misschien wel aan te raden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan