eDonkey2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico200

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Beste leden,

Ik heb eDonkey geinstalleerd maar ik krijg geen verbinding met een goede server. Hoe dit op te lossen? Een vriend van mij heeft het over Config1 en Config2 maar dit is allemaal abracadabra voor mij.
Ik ben overigens een volkomen leek op dit gebied dus ik zou het waarderen wanneer jullie daar in jullie antwoorden rekening mee zouden houden. Bij voorbaat dank.

Nico200

eDonkey

Beste Leden,

Jullie hebben mij niet goed begrepen. Ik ben niet op zoek naar een nieuw peertopeer-programma. Het probleem is dat ik edonkey niet goed geinstalleerd krijg.
Edonkey wil ik namelijk gebruiken naast Kazaa-lite.

Nico200

eDonkey

Correctie: ik heb eDonkey al geinstalleerd maar ik kan geen verbinding krijgen met een goede server.

Ja ik snap je vraag wel, maar ik geef je een beter alternatief voor edonkey...
Emule maakt gebruik van dezelfde dingen als edonkey alleen makelijkr..
Ik heb edonkey ook nooit aan de gang gekregen, tot ik bij emule terecht kwam en sindsdien werkt het allemaal prima..

Het is dus een veel makelijker alternatief voor edonkey, en het werkt precies met dezelfde site's...

Als je die emule faq eens leest en daarna download, en een server list download kom je waarschijnlijk al een stuk verder als bij edonkey...

EDIT: Ik gebruik E-mule ook naast Kazaa-lite

Met edonkey geen problemen gehad misscien heb je een low id dit omdat je upload te laag staat minimaal 6kb moet je hebben d8

eDonkey

Hmm, is het zo dat je je gedeelde map al vol moet hebben staan met materiaal voordat je contact probeert te maken met de server? Is een mogelijkheid.
Weten jullie daar meer van?

Nico200

Das niet nodig dat lijkt me onzin want iedere gebruiker begint met een lege gedeelde map :)

eDonkey

Hallo allemaal,

Ik zal Emule proberen. Maar toch blijf ik geinteresseerd waarom ik geen goede server voor Edonkey kan vinden.
Ligt het aan mijn interne Firewall? Of is het iets anders?
Volgens een vriend van mij KAN ik niet eens verbinding krijgen. Ik ben benieuwd waarom dan niet.

Groeten,
Nico

Waarschijnlijk heb je dan een low id je moet je upload minimaal op 5kb zetten.

In het verleden ook altijd problemen gehad met eDonkey.
Totdat ik eDonkeyBot gebruikte en nu geen problemen meer met verbinding maken.

Met vriendelijke groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan