Eeen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo wie kan mijn helpen ik heb een movie grabber gekocht en ik wil daar een videorecoder op aan sluiten en zo naar mijn laptop toe en dan op mijn harde schijf zetten videobanden maar met ulead video studio zie ik wel beeld maar heb geen geluid hoe kan dat nou alles is goed aan gesloten met scart en 3 pluggen wie o wie kan mijn helpen.

Gr Daantje

dat is iets met opnemen van de line-in van je laptop....
dubbelklik eens op je speakertje rechts beneden in je taakbalk en kijk of de line-in aangevinkt staat

Hoi ricovld

Kan je meschien helpen via msn als je dat heb bij mij staat er als ik de eigenscappen pak van mijn luidspreker staat hij op realtek hd audio output staat dat goed ik heb anders met muziek luisteren gewoon geluid.
Maar als je meschien msn hebt kan je me dan een pm sturen met je msn adres kan je me zo helpen als je wilt hoor.

Gr Diana

dit board is om te helpen.....waarom dan via msn.....je dropt je probleem bij ons en wilt niet laten weten hoe het opgelost wordt......vreemd.

Het is niet opgelost

Het probleem is niet opgelost ik eb gewoon geen geluid met ulead video wel beeld dus wie kan mij goed helpen.

Gr Daantje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan