Eeen vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Ik heb een Nieuwe latop een asus k70ab en deze wil ik met een hdmi kabel naar mijn lg tv aansluiten ik zie wel beeld maar hoor geen geluid ui mijn tv komen hoe komt dat.
Ik heb van alles al geprobeert maar niks lukt. Wie kan mijn helpen ik heb een kabel gekocht bij Paradigigt computer zaak hij koste 23 euro voor 2,5 meter zou deze wel geluid door geven je zou zeggen van wel voor die prijs.
Wie o wie kan mijn helpen.

Gr Daantje

Hoi,

Weet je zeker dat het geluid vanaf je notebook wordt meegestuurd met hdmi kabel? denk dat je vanuit je koptelefoon uitgang op je notebook naar de tv met een apart audio kabeltje.

Modag

Normaliter stuurt hij audio ook mee.
Ik denk dat je oftwel op de tv of de laptop enige geluidsinstellingen moet veranderen.

Hallo

Ik weet niet of dat gebeurt van mijn hdmi naar tv geluid der staat wel in mijn confegratie scherm en dan geluid een tv met poutput hdmi dus ik weet het niet .
Als ik hem aansluit en ik test het geeft ie wel geluid naar mijn tv maar niet als ik een film afspeel vanuit mijn laptop naar tv.

Gr Daantje

In dat geval denk ik, dat je het bij je dvd moet zoeken.
Heb je die zelf gebrand?

Indien van een bestand, een goede codec gebruikt. Op de juiste manier geconverteerd?

Hallo

Ik heb niet zelf de dvd gebrand het is een filmpje die ik gedowl heb van een site van philips ambx site ik heb zulke boxen gekocht en getest maar die doen het ook niet goed,duis daar kan het noet aanliggen denk aan de film.
Dus waar ligt he nu aan dan Waar kan ik zien of mijn hdmi kabel geluid door geef dan.
Ik heb hem gekocht bij paradighit computerzaak.

Gr Daantje

"Als ik hem aansluit en ik test het geeft ie wel geluid naar mijn tv "

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen dan ?

Hoi

Ik kan op test drukken an hoor ik hetwel door mijn tv en als ik alles afsluit en op nieuwe start doet hij niks.
Kan je me meschien helpoen via msn dat jij even kijk op afstand.

Gr Daantje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan