eemalige licentie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick129

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,

Ik heb een programma gekocht, die ik eenmalig op één computer kan installeren. Nu wil ik een nieuw besturingssysteem installeren en daarmee gaat dus mijn programma verloren. Weet iemand hoe ik dit programma zou kunnen behouden, zonder dat ik dit opnieuw moet kopen?

Greetz, Nick

dan kan je het toch ook gewoon op de volgende OS installeren. zolang je de cd en code er bij hebt.

lijkt mij btw sterk dat die beveiliging zo goed is dat je het niet eens op andere pc's zou kunnen installeren. want dat kan de cd niet onthouden.

dan kan je het toch ook gewoon op de volgende OS installeren. zolang je de cd en code er bij hebt.

lijkt mij btw sterk dat die beveiliging zo goed is dat je het niet eens op andere pc's zou kunnen installeren. want dat kan de cd niet onthouden.

Nee, oké. Maar ik heb begrepen dat dit programma iets doet, en iets verstuurd naar de uitgever, zodat je het programma maar 1x zo kunnen installeren.

Ik weet ook niet precies hoe dit zou werken, maar wat ik wel een keer heb gehad is muziek downloaden vanaf een site, en ik kreeg de bestanden via een beveiligde wma indeling, zodat ik de bestanden alleenmaar op dezelfde pc af zou kunnen spelen als waarop het gedownload is.

Zelf denk ik dat dit programma via hetzelfde idee werkt.

ja dan onthoud dat bedrijf van jouw cd'tje jouw ip adres.
en als jij niet van computer verandert blijft jouw ip ook hetzelfde.

stuur anders voor de zekerheid een mailtje naar de uitgevers en vraag hoe dat zit.

Bij zulke software is het vaak niet zo dat er verbinding gemaakt wordt met de server van de producent. Het moet toch ook werken als je geen internet hebt?

Eventueel zou je voor de zekerheid kunnen informeren op dit adres: CD-mrt@move2write.nl . Tenminste, ik denk dat het dat adres is want dat stond op deze website.

Normaal is het opnieuw invoeren van de cdkey gewoon voldoende!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan