Een Aantal Vragen : Gadgets, En uiterlijk laptop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rora1

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
90
Hallo.
Ik heb een aantal vraagjes.
Ik vindt het erg raar :

1. Gadgets werken niet goed : Donker ( Zwart met rood )

2. Tijdens het opstarten van mijn laptop krijg ik dit tevoorschijn ;

Er is een probleem tijdens het opstarten van : C:/USERS/******~1/Appdata/Roaming/Micros~1/Windows/StartM~1/PROGAMS/STARTUP/SCANGD~1.DLL

Kan opgegeven module niet vinden.

3. En aan de onderkant van mijn Laptop * Samung R510 * is 1 rubberen dopje weg en 1 los. Waardoor mijn laptop dus soms gaat schuiven wat erg vervelend is.
Weet iemand waar ik deze rubberen dopjes zou kunnen kopen?

4. En ik heb een kras op de deksel van mijn laptop. Zou ik die mischien ook nog met een of ander spul iets mee kunnen?

Dat was het :eek::p

Ik hoop dat er iemand hier verstand van heeft. haha ;)

Gr Roy
 
Raar.. Heb Gebruiksersding wat er op die site stond gewoon laten staan dus de laagste. Maar hoe zit dat dan met die scannow? Ik heb die aangeklikt in het Start Menu en dan --> ?
 
Raar.. Heb Gebruiksersding wat er op die site stond gewoon laten staan dus de laagste. Maar hoe zit dat dan met die scannow? Ik heb die aangeklikt in het Start Menu en dan --> ?

Ik kan je niet volgen... Gebruikersding laten staan en daarvan de laagste?
sfc/ scannow werkt als volgt: [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: CMD waardoor je in een dos scherm komt -> typ nu: sfc /scannow
 
Helaas... Niks met CMD Scan hij gaf aan dat er niks werdt gevonden.

Wat nu?

ps. Ik heb nog ff een stukje geknipt.
Knipsel.PNGKnipsel.PNG
 
Doe het volgende:

  1. [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: regedit
  2. Ga hierin naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\
  3. In de map ZONES mag er niks tussen de map Zones en de 0 staan
  4. Staat dit er wel wat dan moet je dat verwijderen
  5. Als laatste stap alles afsluiten en de computer herstarten

Werkt het niet, dan:

  1. [windowstoets+r] -> typ: CMD.
  2. typ hier:
    regsvr32 msxml3.dll
    regsvr32 scrrun.dll
    regsvr32 jscript.dll
  3. Meld je af en aan om te kijken of de gadgets werken..

Werkt het nog niet, doe dan dit:
  1. [windowstoets+r] -> typ: taskmgr Stop sidebar.exe
  2. [windowstoets+r] -> typ: regedit en verwijder deze sleutel: [HKEY_CURRENT_USER]\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\.
  3. [windowstoets+r] -> typ: taskmgr -> Nieuwe taak -> c:\program files\windows sidebar\sidebar.exe
 
Laatst bewerkt:
Wat betreft de 1e oplossing... Heb ik ff een knip van gemaakt.
Zou je willen zeggen of het goed staat?
Want straks verwijder ik nog iets wat niet goed is :p

zones.PNG

Gr Roy
 
Probeer gewoon eens een systeemherstelpunt terug te zetten met [windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: rstrui
 
Grggr Krijg ik dit weer in het beeld : Knipsel.PNG

Ik kan niet vinden waar ik dit kan uitschakelen... Weet iemand waar ik dit kan doen?

Alvast bedankt?
 
Je bedoelt als je de computer aanzet, komt die melding in beeld?
Om de service van systeemherstel te starten doe je het volgende: [windowstoets+r] -> typ: services.msc. Zoek Volume Shadow Copy en kijk of deze niet is uitgeschakeld....
 
Als ik zeg wat jij in het laatste antwoord doe krijg ik dit : ( zie blijlage )

lalaa..PNG

????
 
Wat is Systeemherstel?

Systeemherstel stelt je in staat om de systeembestanden van je computer te herstellen in de staat waarin deze op een eerder tijdstip zijn opgeslagen. Op deze manier kun je systeemwijzigingen op de computer ongedaan maken zonder dat dit gevolgen heeft voor je persoonlijke bestanden, zoals e-mail, documenten of foto's.
 
Kan ASK Toobar niet verwijderen

Hallo.
Ik had een progamma geinstalleerd maar die heb ik weer verwijderd omdat het mij niet beviel. Maar daar zit dus ook nog een Toolbar bij van : ASK.

Als ik die wil verwijderen bij progamma's en Onderdelen gaat het eerst even goed en daarna staat er : Verwijder alle Internet Explorer die open zijn zeg maar...
Als ik onderin de taakbalk IE9 Gewoon alle pagina''s sluit en en klik daarna op OKE.
Komt die tekst weer in beeld dat ik nog niet de IE Gesloten heb...

Wat kan ik hier aan doen... Of doe ik iets verkeerd?



2 ; SYSTEEMHERSTEL...

Ik heb systeemherstel een herstelpunt gemaakt en een sys.. herstel gedaan maar als hij opnieuw opstart staat de datum van de dag en tijd van die dag. Is hij nu dus wel hersteld? ( Zo ja... Mn Gadgets werken nog niet:mad: )\




M.v.g. Roy
 
Laatst bewerkt:
rora1 zei:
Ik had een progamma geinstalleerd maar die heb ik weer verwijderd omdat het mij niet beviel. Maar daar zit dus ook nog een Toolbar bij van : ASK.

Als ik die wil verwijderen bij progamma's en Onderdelen gaat het eerst even goed en daarna staat er : Verwijder alle Internet Explorer die open zijn zeg maar...
Als ik onderin de taakbalk IE9 Gewoon alle pagina''s sluit en en klik daarna op OKE.
Komt die tekst weer in beeld dat ik nog niet de IE Gesloten heb...

Wat kan ik hier aan doen... Of doe ik iets verkeerd?
Het klinkt raar, maar het zou kunnen. Je moet dan nl. ff checken met Taakbeheer ([windowstoets+r] toetscombinatie -> typ: taskmgr) of Internet Explorer actief is. Kijk bij het tabblad Processen naar iexplore.exe of deze actief is. Zo ja, klik op proces beëindigen....

rora1 zei:
Mn Gadgets werken nog niet:mad: )\
Heb je alle tips uit deze posting opgevolgd? dat blijkt mij nergens uit...
 
Ik heb 8 Processen van IEXPLORER.

Moet ik deze alle 8 uitschakelen?
Als er staat Proces Beeindigen en ik klik erop staat er dat er kan leiden ....

Moet ik dit gewoon uitschakelen dan?


Gr Roy
 
U moet inderdaad alle IEXPLORE.EXE processen beëindigen, natuurlijk is het ook aan te raden deze invoegtoepassingen in Internet Explorer uit te schakelen. Dit is mogelijk via onderstaande stappen.

1. U kunt Internet Explorer als volgt openen: klik op de knop Start en klik vervolgens op Internet Explorer.

2. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Invoegtoepassingen beheren.

3. Klik onder Weergeven op Alle invoegtoepassingen.

4. Klik op een invoegtoepassing en voer een van de volgende handelingen uit:

- Klik op Inschakelen om de invoegtoepassing beschikbaar te maken voor gebruik in de browser.
- Klik op Uitschakelen om de invoegtoepassing uit te schakelen zodat deze niet in de browser kan worden gebruikt.

5. Herhaal stap 4 voor elke invoegtoepassing die u wilt in- of uitschakelen. Klik op Sluiten als u klaar bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan