Een aantal vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
He, ik heb een aantal vragen

1. Als iemand op een link klikt die naar een bestand verwijsd wordt er altijd gevraagd ofdat hij/zij het bestand wil openen of opslaan, hoe kan ik er voor zorgen dat hij alleen maar opent? (zonder html-code)

2. Hetzelfde als vraag 1 alleen dan hoedat ie alleen maar opslaat en dus niet opent (ook zonder html-code)

3. Hoe maak je een wachtrij voor mensen om te downloaden? (zodat er niet teveel tegelijk gedownload word)

4. Hoe maak je een javascript pop-up, bijvoorbeeld dat je als je op een afbeelding klikt er een nieuw venster opent met daarin onder andere het plaatje.

Ik hoop dat iemand hierop kan antwoorden en alvast bedankt!

Ben ik niet duidelijk genoeg????, hier een voorbeeld: http://www.nwsgaming.com/files/Demos/demo_far_cry.zip Als je die dus opent wod er gevraagd ofdat je wilt openen of opslaan, ik wil graag dat ie meteen opent alss je er op klikt

Laatst bewerkt:
Geplaatst door caveman
3. > geen idee, zal wel iets in php moeten worden

Bijvoorbeeld :thumb:

Je zou het ook kunnen doen met ASP, JPS etc. Waar het op neer komt is dus at je dit dus alleen (volgens mij) kan realiseren met een server-side script taal. Maar hoe ?? Misschien dat er wel scripts voor zijn, maar ik zou het zo even niet precies weten. Ik heb wel een idee, maar ik weet niet of het uitvoerbaar is. En daarnaast, weet ik niet hoe je script er ooit achter kan komen of een download compleet is of nog aan de gang.

Olav

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan