• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een aanvinkknop

Status
Niet open voor verdere reacties.

tureluur

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2004
Ik wil met aanvinkknoppen(zie formulieren) werken.............

Maar wanneer ik deze aanvink, moet een dit verwezen worden naar een cel van een andere werkblad.

Daarin moet een kruisje verschijnen wanneer deze is aangevinkt.

Hoe doe ik dit?????:confused:

Daarin moet een kruisje verschijnen wanneer deze is aangevinkt.
Wat voor een soort kruisje, in het voorbeeld plaats ik maar even een "X" in de cel.
Als je de wisselede tekst WAAR/ONWAAR niet wilt zien maak je de kleur van de letters gewoon wit.

N.b. dit is maar één van vele manieren om dit op te lossen.

Bijlagen

:D
Perfectos................precies wat ik nodig hebt.....bedankt.

Heb ik nog 1 klin vragie.............stel jij hebt een selectievakje voor "JA" en een selectievakje voor "NEE".

Wanneer je "JA" aanvinkt dat automatisch selectievakje " NEE" niet wordt aangevinkt en andersom.

Snappie??

Gr.
Arthur

Deze optie kent Excel ook, en heet radiobuttons.
Je klikt op de één en alle ander gaan uit.

In het formulieren veld zijn het de kleine ronde knoppen.

Ik gebruik een wisknop om alle invoergegevens te wissen voor een orderbevestiging. Is het mogelijk door deze wisknop ook de aanvinkknoppen op ONWAAR te zetten., zodat ze allemaal uit staan.

Hoe doe ik dit??

Thanks
arthur:thumb:

Was op een korte vakantie, vandaar de wat late reactie, misschien ben je er zelf al achter gekomen hoe je dat moet doen, ander moet je het voorbeeld maar een bekijken.

Bijlagen

VAKANTIE......................!!!!!!!BETERRRRRRRRRRRR

In ieder geval bedankt voor je reactie

Groetjes
Tureluur:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan