Hallo,
Mijn vader heeft een 2e hands pc gekregen. Deze wil ik voorzien van een nieuw besturingssysteem.....
Het is een zakelijke pc geweest met een nog werkende windows XP professional (engels)incl een gebruikersnaam en ww. Verder geen cd of diskettes bij gekregen.
Info over pc: Het is een HP compaq dx2200 microtower met een product key.
Intel pentium 4 HT inside. Designed for windows XP, windows vista capable.
Dit is alle info die ik via de buitenkant kon verkrijgen...
Heb op het moment geen monitor dus kan er niet in.
Hoe kan ik nu het best te werk gaan?
Er mag gewoon XP home op terug of windows 7? (heb er een grotere geheugenkaart bij gekregen) Dit besturingssysteem wilt mijn vader best aanschaffen. Maar dacht dat ik miss een legitiem besturingssysteem ook wel kon downloaden?
Mijn gedachte was> HD formatteren en via microsoft, Xp of windows 7 downloaden via mijn laptop en dan op cd/ dvd branden en dan installeren...?
Of slaat dit alles nergens op?
Ik hoor het graag
Gr. Piep
Mijn vader heeft een 2e hands pc gekregen. Deze wil ik voorzien van een nieuw besturingssysteem.....
Het is een zakelijke pc geweest met een nog werkende windows XP professional (engels)incl een gebruikersnaam en ww. Verder geen cd of diskettes bij gekregen.
Info over pc: Het is een HP compaq dx2200 microtower met een product key.
Intel pentium 4 HT inside. Designed for windows XP, windows vista capable.
Dit is alle info die ik via de buitenkant kon verkrijgen...
Heb op het moment geen monitor dus kan er niet in.
Hoe kan ik nu het best te werk gaan?
Er mag gewoon XP home op terug of windows 7? (heb er een grotere geheugenkaart bij gekregen) Dit besturingssysteem wilt mijn vader best aanschaffen. Maar dacht dat ik miss een legitiem besturingssysteem ook wel kon downloaden?
Mijn gedachte was> HD formatteren en via microsoft, Xp of windows 7 downloaden via mijn laptop en dan op cd/ dvd branden en dan installeren...?
Of slaat dit alles nergens op?
Ik hoor het graag
Gr. Piep