Een biep van 7 tellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

barten20

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2002
Berichten
27
Hallo volgens mij is er iets kapot in mijn pc wie kan mij vertellen wat er kapot is. Als ik mijn pc aanzet hoor ik een biep van 6 a 7 tellen en op de monitor staat geen video input. Als ik dat irritante geluid wil stoppen moet de aan en uit knop een paar tellen ingedrukt houden anders gaat de pc niet uit. De dvd en cd-rom gaan wel aan en de harde schijf is ook niet kapot die heb ik in mijn andere pc gehad en daar kan ik hem gewoon lezen.
Alvast bedankt
 
er is niets kapot maar je hebt iets verkeerd aangesloten want dat zijn alarmpiepjes .....

ik denk hd of cdrom

:thumb:

ferdy
 
Kijk eens of de verbinding tussen je monitor en de grafische kaart niet los zit.

Als je monitor niet goed is aangesloten krijg je de melding no video input.

1 piepje geeft aan refresh failure, hoelang dat beepje is weet ik niet.
 
Heb je je videokaart al goed aangedrukt? Heb ik ook regelmatig last van als ik mijn pc verschuif. Dan trekt de monitorkabel te hard aan de kaart.
Groetjes, Tanja
 
Geen van deze oplossingen werkt. De biepen en de pauzes zijn even lang. Hij wilde zo maar niet meer opstarten dan kan ik me niet voorstellen dat er iets verkeerd aangesloten is. De videokaart zit goed ook goed vast.
 
2 mogelijkheden:


1 geheugen modules kapot!!!!
2 en ik denk dat dit helaas het geval is: processor naar de haaien :(:(:(:(






groetjes
 
Eigen schuld de cd-rom master slave was fout aangesloten hierdoor was er alarm. Nu werkt het allemaal weer. Hopelijk morgen nog.
Bedankt voor alle reacties.
 
Je eigen oplossing gevonden!:thumb: Zolang het maar werkt!
Groetjes, Tanja
 
moooi, dus het is opgelost... gelukkig niks aan de processor of geheugen dus, want meestal betekend deze piep zoiets...



groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan