een brandend brand probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lillian

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2004
Ik zit met een brandend brand probleem, het lukt me namelijk niet om een DVD+R te branden. Terwijl het wel lukt om een DVD+RW te branden. :confused: Hoe kan dat nou, ik had als advies gekregen om eerst te kijken met een DVD+RW hoe ik de dvd moest branden. Nu lukt dat me dus prima en kan ik die ook in mijn DVD-speler draaien. Maar zodra ik op precies dezelfde manier een DVD+R brandt krijg ik in mijn dvd-speler de melding no-disc. De DVD+RW is van het merk Imation en de DVD+R is van TDK. Weet iemand hoe dit nu kan, maar het meest belangrijke is hoe ik de films toch op een gewone DVD kan branden.

Thanx Lillian

misschien een Firmware update doen van je brander zodat hij de TDK wel herkent

Het lukt me niet om een firmware update te doen ik kan geen drivers downloaden alleen maar een manual. Mijn dvd-brander is een Samsung SH-W08A. Ik heb net gekeken op de site van samsung en ze hebben alleen een manual staan voor dat type.

Bedankt voor de link heb het meteen gedaan maar helaas krijg in mijn dvd speler nog steeds de melding "no cd". Stop ik hem terug in de dvd-rom dan krijg ik een foutmelding dat dit formaat niet wordt ondersteunt of niet is geformateerd.:confused:

ZAL JE EEN ANDER MERK MOETEN GEBRUIKEN WELKE WEL WORT ONDERSTEUNT

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan