• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een brief maken naar aanleiding van tekeningen lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

wurth

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2006
Berichten
55
een brief maken naar aanleiding van tekeningen lijst met marco's

Ik heb een tekeningenlijst van een bouwbedrijf zie bijlage.
nu heb ik een Blad gemaakt Bstekening dit is een brief die ik bij tekeningen doe die ik verstuur aan bijvoorbeeld onderaannemers architect enz. Ik heb in de tekeningen lijst zelf een rode knop gemaakt (begeleidend schijven) als ik die aanklik gaan alle tekeningen die ik geselecteerd heb in kolom B automatisch in die brief.
Mijn vraag in die brief staat ook st dat zijn de aantal tekening die hij ontvangt dat verschild per tekening dus hij kan wel 4x de zelfde tekening ontvangen.
hoeveel tekeningen hij ontvangt staat in de tekeningen lijst aangegeven.
nu wil ik dat als ik in de brief de Architect 2 selecteer dat hij automatische in de tekeningenlijst kijkt hoeveel tekeningen hij moet hebben en dat invult in de brief. dus hoeveel tekeningen hij moet hebben van de geselecteerden tekeningen.
Het adres wat ik gebruik in de brief staat in het blad Adressen. Dus hij moet het adres in het blad adressen vergelijken met de partijen in de map tekeningenlijst en deze in de brief verwerken om uittekomen met het aantal tekeningen die die partij moet ontvangen.
En als ik de brief ga printen dat hij deze automatische opslaat in een aangegeven map op de computer.
alvast bedankt voor de hulp
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat de bijlagen er niet bij zaten hier zijn ze
 

Bijlagen

  • Tekeningen lijst Voortraject1.part01.rar
    98,6 KB · Weergaven: 30
  • Tekeningen lijst Voortraject1.part02.rar
    97,4 KB · Weergaven: 25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan