Een budget game pc rond de 550 euro ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

davy165

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo,

Ik wil graag een budget game pc kopen rond de 550-600 euro !

Ik wil er graag games zoals call of duty en battlefield 3 op kunnen spelen.

En er mag een goedkoop toetsenbord bij met een beeldscherm en een muis.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen !

Gr,
Davy

Beste Davy,

Op de volgende website kun je een prima Game-PC kopen om Battlefield 3 te spelen. Klikkerdeklikklikklik

Ik hoop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben

MVG

jopi328

Goedeavond,

Dit is niet een hoog budget voor een gaming pc, maar misschien lukt het hier wel mee. Even tussen neus en lippen door: Bij de Aldi hebben ze computers van dit budget, wat familieleden van mij hebben daar een pc gekocht van rond de 500 euro en bf3 schijnt goed te werken op die Medion computers van de Aldi. Ik raad het zelf af, maar misschien is het wat voor je.

Je kan bij alternate zelf een computer samenstellen, je kan dan zelf het budget bepalen: http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/pc/page.html

Ik adviseer zelf om nog even door te sparen zodat je budget rond de 1100-1200 zit, je kan dat betere hardware kopen en de computer houdt het dan waarschijnlijk ook langer uit.

@jopi328, je was iets sneller dan mij:D Is inderdaad voor weinig geld, en niet een hele slechte computer

Als het beeldscherm toetsenbord en muis in het budget moet gaat het niet echt lukken.

Hier een linkje zonder de randapparatuur: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...511065]=1&product[511616]=1&product[558087]=1
Je zou nog kunnen upgraden naar een I5 en mindere videokaart nemen, dat zou ik niet doen, omdat je met betere videokaart toch beter kan gamen en je dan wellicht later nog kan upgraden naar I5, of ff doorsparen.

En met randapparatuur (mindere processor, moederbord en harde schijf): http://azerty.nl/winkelmandje/winke...212800]=1&product[552064]=1&product[537298]=1

Zoals in de 1e reactie gezegd die amd game pc, die is slechter dan de 1e van azerty, ook zijn ze daar vrij duur in verhouding tot andere winkels.

Laatst bewerkt:
@Tiennes Haha, ja geef wel vaker advies voor die website. Heb hem zelf daar niet gekocht omdat mijn budget wat hoger lag, en niet perse voor gamen ging. Want daar een GTX690 kopen en 24GB ram ging niet :p

@davy165 Helaas kun je met de genoemde AMD pc geen beeldscherm meer kopen vanwege je lage budget. Misschien is het beter om nog wat maandjes door te sparen

ps3 raad ik af. De hardware van ps3 is niet makkelijk uitbreidbaar.

PS3? Mensen, console is iets heel anders. Trouwens ik raad het niet echt aan om er nu nog één te kopen. Wacht een jaar en een half op de nieuwe XBOX of zo, maar de consoles hebben het al moeilijk met de nieuwste games. Ik heb een PS3 en ik speelde er BF3 op, dan ben ik overgeschakeld naar pc en ALLES was er beter op.
Als je wat wil fifa'en dan kan ik die keuze nog begrijpen, maar een pc is nu gewoon in elk opzicht beter.

Als je budget wil gamen is een consol een goede oplossing minder dan 500 euro

Euhm ^^^ @ JdK weet niet of je de post erboven heb gelezen en het topic want een game pc is geen console...

dat zeg jij ps3 is wel degenlijk een computer en het gaat over gamen en een game pc van 550 euro ben je als je de nieuwste games wil spelen gauw klaar, binnen een jaar ben je al de pc aan het updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan