Een Counter Strike info pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
tja handige info, maar geen dingen die ik nog niet op andere sites had gezien, maar ja zijn ook al zo veel sites over dat dat natuurlijk beetje moeilijk zou zijn :)

Ik vind dat er op andere sites weinig over de info van counter strike te vinden is vandaar dat ik mijn gedeelte "over CS" heel erg uitgebreid heb ;)

Kijk je nog even naar de taalfouten? Die geven het geheel een nogal kinderachtige uitstraling... ("intresse", "betekennis", d's, t's en dt's...)

Geplaatst door buffy
Kijk je nog even naar de taalfouten? Die geven het geheel een nogal kinderachtige uitstraling... ("intresse", "betekennis", d's, t's en dt's...)

Na wat PHP en MYSQL code zie je die op een gegeven moment echt niet meer...

Maar ik zal het ff editen :rolleyes:

Dat spel counterstrike kun je toch nog niet kopen voor de PC, in de winkel hebben ze het over maart 2004 dat het spel dan pas uitkomt...
Hoe zit dat?

Het oude spel Counterstrike wordt hier bedoeld.

Wat jij bedoelt, Lerosa, is Halflife 2..Deze komt hoogstwaarschijnlijk in april/mei uit.

Oh ik dacht dat Counterstrike een onderdeel van HalfLife was.. en dat het hele spel Counterstrike in maart uitkomt.
Maar wat is het oude spel dan.. mijn zoon zeurt al heel lang om Counterstrike en volgens Bart Smit wordt het pas maart...

Geplaatst door Lerosa
Oh ik dacht dat Counterstrike een onderdeel van HalfLife was.. en dat het hele spel Counterstrike in maart uitkomt.
Maar wat is het oude spel dan.. mijn zoon zeurt al heel lang om Counterstrike en volgens Bart Smit wordt het pas maart...

Counter Strike is ook een onderdeel van Half Life

Alleen Half Life 2 komt idd ergens in maart maar waarschijnlijk nog later.

[edit]

Hij komt pas in September 2004 :confused:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=ret&aid=2919
[/edit]

Laatst bewerkt:
Woohoo en mijn site weer omgedoopt....

Even zeggen wat ik heb gedaan....

• Alles zit nu in een css file.
    Een gastenboek geschreven.
    Een forumpje gemaakt.
    Een "shoutbox" gemaakt.
    Een messagebox gemaak.
    De "wapens" komen nu uit de database.
    De "afkortingen" komen nu ook uit een database en de mensen kunnen een afkorting toevoegen.
    De vote is geupdate.
    Het admin gedeelte is nu "echt beveiligd"
    In het admin gedeelte kan ik alles wat hier boven genoemt wordt editen en verwijderen,
    omdat dat allemaal uit een MySQL database komt.

Je hebt wel wat met ouwe topics omhoogschoppen he ? :rolleyes:
Geplaatst door KaWouter
Even zeggen wat ik heb gedaan....

• Alles zit nu in een css file.
    Een gastenboek geschreven.
    Een forumpje gemaakt.
    Een "shoutbox" gemaakt.
    Een messagebox gemaak.
    De "wapens" komen nu uit de database.
    De "afkortingen" komen nu ook uit een database en de mensen kunnen een afkorting toevoegen.
    De vote is geupdate.
    Het admin gedeelte is nu "echt beveiligd"
    In het admin gedeelte kan ik alles wat hier boven genoemt wordt editen en verwijderen,
    omdat dat allemaal uit een MySQL database komt.
CSS file is niet moeilijk, gastenboek is 10 minuutjes, forumpje is eiglijk gewoon een uitbreiding van 't gastenboek :), shoutbox en messagebox ... praktisch hetzelfde als een gastenboek ... wapens hoorde je vanaf het begin al uit de db moeten halen :p
Mensen een afkorting laten toevoegen vind ik maar wat twijfelig ... er zijn altijd van die lui die er misbruik van gaan maken. 't Admin Panel klinkt leuk :).
Ik weet niet echt hoe de layout er eerder uit zag, maar 't ziet er nu wel geinig uit :). Alleen dat logo met die ventjes neemt te veel verticale ruimte in.
Btw,
Na wat PHP en MYSQL code zie je die op een gegeven moment echt niet meer...
Ik heb heel wat gephped, maar ik heb hier nooit last van :rolleyes:

Succes verder :thumb:

Ik kan beter een in het oude topic verder gaan dan een nieuwe topic hiervoor openen....
(mijn mening)

Maar voor jou is dit allemaal een eitje misschien maar voor mij was het een hoop opzoek werk enzo.

En een forumpje lijkt niet eens op een gastenboek....
(je zit met threads en artikels) daarin tegen lijkt het shoutboxje meer op een gastenboek....

Voor de wapen hoor je normaal gespoken gewoon een pagina te maken.....

De afkortingen kan ik daarom juist editen (voorlopig nog niets hoeven te veranderen).......

De CSS moet je wel even weten en ook daar geldt "als je er nooit me gewerkt hebt is het even wennen"......

Het admin panel is ook leuk (editen verwijderen enz. gebeurt ook maar in 1 pagina) :P

En als je tot 5:00 zit te typen en te programeren dan kan je weleens foutjes gaan maken.....

Kzie de site nu voor het eerst maar ik vind het er goed uitzien. Kheb nog nooit een CS site gezien met zoveel info over de game zelf :)

:thumb:

Geplaatst door KaWouter
Maar voor jou is dit allemaal een eitje misschien maar voor mij was het een hoop opzoek werk enzo.
Mooi :) Daar leer je van :)
En een forumpje lijkt niet eens op een gastenboek....
(je zit met threads en artikels) daarin tegen lijkt het shoutboxje meer op een gastenboek....
Mwoa ... een forum zoals jij hebt, daar is elke thread gewoon een nieuw gastenboek (ter vergelijking :))
Shoutboxje lijkt idd, zoals eerder gezegt, erg veel op gastenboek ;)
Voor de wapen hoor je normaal gespoken gewoon een pagina te maken.....
Wanneer een pagina veel dingen bevat die hetzelfde zijn, zoals alle informatie bij de wapens, dan kan men al gauw gaan denken aan een dynamische pagina ;)
De afkortingen kan ik daarom juist editen (voorlopig nog niets hoeven te veranderen).......
Je hebt wel eens dat je die afkortingen 2 dagen niet checkt of zo, en als je er dan achter komt dat die hele lijst vern**kt is, dan baal je toch wel ff ... Is beetje l*llig voor de bezoekers
De CSS moet je wel even weten en ook daar geldt "als je er nooit me gewerkt hebt is het even wennen"......
Wederom, mooi, leer je van :)
En als je tot 5:00 zit te typen en te programeren dan kan je weleens foutjes gaan maken.....
Kan, ik heb er echt geen last van :)

Succes verder :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan