Een en al problemen na plaatsen geheugen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThijsKoster

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2002
Ik heb vandaag 512MB SDRAM geheugen erbij gezet. Hij telt het wel, maar zodra het aanmeldscherm verschijnt start ie opnieuw op.
Na een paar keer start ie goed op maar als je dan even internet krijg je allemaal DLL.-foutmeldingen van IEXPLORER. Als je er een aantal gehad hebt doet ie niks meer en moet je opnieuw opstarten.
Ook bij andere programma's krijg je verschillende foutmeldingen. Geheugen is er nu uit en alles werkt weer normaal.

Systeem is Pentium 4, 1500MHz, 128MB SDRAM, Windows ME.
Alles komt van de Conrad.

Hoe krijg ik het geheugen aan de gang?

JAAAAAAAAA
HALLOOOOOOOOO

Milenium??????????????
DUHHHHHHHH

1 en al foutmeldingen............

als je die 512 erin doet?
heb je die andere ram er dan ook nog in?

Millenium heb ik voordat ik xp nam jaren erop gehad en heb er nooit problemen mee gehad, wat voor een soort geheugen heb je gekocht? en werkt het nieuwe geheugen wel appart?

168PIN PC133 512MB SDRAM. Appart heb ik nog niet geprobeerd maar dat zal ik nog wel even doen.

Grappig... Ik heb nu de orginele 128MB eruitgehaald en op die plaats de nieuwe 512MB gezet en tot nu toe werkt alles prima. Ik ga nog even een paar geheugenvretende programma's proberen (Train Simulator/Filght Simulator) en als alles blijft draaien probeer ik die 128MB er ook nog bij te zetten.

Computers, ik zal ze nooit snappen...
Ik heb nu de 128MB er weer bijgezet en alles doet. Ik heb dus alleen de volgorde verwisseld. In het boekje van het moederbord staat dat de volgorde niks uitmaakt...

Het meest handige is om het grootste geheugen in het eerste geheugenslot te zetten, het wil ook wel eens voorkomen dat een geheugenslot niet goed of helemaal niet werkt, in jouw geval lijkt het wel of de tweede geheugenslot niet helemaal juist werkt en die 512Mb niet pakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan