Een en al stilte op KazaaLite

Status
Niet open voor verdere reacties.

melano

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2005
Tegenwoordig krijg ik echt op elke download op KazaaLite K++ alleen nog maar lange stiltes. Ik download een mp3, open de track, maar de track wordt herkend als zijnde een heel erg lang nummer (bijv. 20 minuten) met alleen maar stilte. Ik zie meerdere mensen die zeggen dat Kazaa ook wel slechte bestanden heeft, maar hier is geen sprake van 'ook wel' maar van 'alleen maar'. Is dit een probleem dat alleen ik schijn te hebben, of zoek ik gewoon toevallig altijd naar de verkeerde (populaire) muziek?

vreemd.
Heb het ook even geprobeerd en bij mij werkt alles goed.
ook de gedownloade nummers spelen allemaal goed af.
kazaa heeft wel veel problemen met nepbestanden en virussen.
ik ben ondertussen overgestapt op limewire.
dit is een zeer goede vervanger voor kazaa en ook hier is van alles te krijgen.
je moet het maar eens proberen

Bij mij werkt ie goed,probeer ook eens ares.

hallo,

bij mij heb ik ooit hetzelfde probleem, liedje van 20 minutes, of het geluid is slecht...
Je ziet het met de gebruikernaam van de mensen...
Je zoekt een liedje, er komt 55 gevonden wanneer je ziet dat "....@..."heeft hem meerdere malen je kan bijna zeker zijn dat het liedje fout heeft....
Ooit werkt Kazaa wel prima en ooit niet...het klopt er zzijn nu meer problemen dan vroeger...

:(

Geplaatst door espoir007
hallo,

bij mij heb ik ooit hetzelfde probleem, liedje van 20 minutes, of het geluid is slecht...
Je ziet het met de gebruikernaam van de mensen...
Je zoekt een liedje, er komt 55 gevonden wanneer je ziet dat "....@..."heeft hem meerdere malen je kan bijna zeker zijn dat het liedje fout heeft....
Ooit werkt Kazaa wel prima en ooit niet...het klopt er zzijn nu meer problemen dan vroeger...

:(

limewire en ook inderdaad ares heeft die problemen niet.
gewoon kazaa links laten liggen(helaas) en overstappen.
het gebruik is ongeveer het zelfde

Er is wel een verschil tussen kazaa en limewire...kazaa is gratis en limewire niet....Klopt niet duur...maar toch...

:D

Geplaatst door espoir007
Er is wel een verschil tussen kazaa en limewire...kazaa is gratis en limewire niet....Klopt niet duur...maar toch...

:D

wel nee,

je hebt een gratis spyware vrije versie met minder mogelijk heden.
en je hebt de limewire pro versie en die moet je inderdaad kopen.

maar als je de freeware versie eerst download dan kan je als je goed na denkt ook gratis aan de pro versie komen:D

hoi,

ik ga meteen naar de free versie...
voor de rest...ik ben blond...:o
Ach maar niet zo dom, ik krijg ook wel de pro versie...
Ik had gekeken op google voor limewire, ik kwam mee terecht op hun site daarom vroeg ze meteen naar de visakaart....:p sorry eerste naar mijn email adres, dan pas betalen....

Groetjes

espoir007

ik vindt kazaa echt een k*t programma, zelf gebruik ik Limewire PRO, deze voldoet mij erg goed, en ik heb er nooit een nummer tussen zitten die niet goed is zoals bij kazaa:D

ik vindt limewire echt een aanrader !!

'tis geweldig!

Bedankt allemaal voor de goede tips. Moet zeggen dat ik nog niet van Limewire gehoord had, maar ik zal het gaan proberen. Ook zal ik eens heel diep nadenken over hoe ik de Pro versie gratis kan krijgen, dat zal geen probleem zijn, afgaande op ervaringen uit het verleden ;-)

Bedankt allemaal voor de tips!

ik heb limewire 4.5.0 PRO, als je hem wilt hebben moet je het maar ff zeggen ;) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan