Een fanaat is bezig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Hallo,

Vanaf 15.00u wordt ik al bestookt door dezelfde figuur.
attachment.php

Hij zit in Frankrijk en natuurlijk heb je bij Symantec ook de naam van de provider.
Wat kan ik nog meer doen dan toekijken?

Ik ga nu naar bed maar ik hoop dat iemand nog iets weet waardoor ik die klier kan stoppen.

Welterusten
Elisa

Laatst bewerkt:
Het kan ook gewoon een portscan zijn, zolang hij geblokt wordt is er geen probleem.

JBS, een???? 'Het' is continue bezig geweest vanaf 15.00u. Al die meldingen hierboven en nog 8 keer zoveel zijn van hem/haar.

Caveman, KaZaa staat wel op mijn pc maar draaide niet.
Dat verhaal van KaZaa is te technisch voor me.
Heeft het zin om KaZaa er af te gooien?

Nu zou ik willen kijken in Norton naar het verslag van gisteren maar er wordt maar 1 dag bijgehouden. Ik moet eens kijken of dat opgeslagen wordt.
Dan zou ik kunnen zien of het steeds dezelfde poort is of verschillende. Suf van me maar het was al laat. :(

Sommige spelletjes die je via internet kunt spelen, kunnen in sommige "verkeerde" instellingen dit soort problemen veroorzaken.

Dat voelt al heel wat prettiger aan :)

Volgens mij kun je maar beter niet in het logboek van Norton kijken. Je ziet te veel en kunt er verder bar weinig aan doen.

Ik kijk het aan. Als die figuur weer terug komt horen jullie van me. Afgelopen uur in ieder geval niet gezien.
Ik ga wel op zoek naar het oude logboek. Helaas nu geen tijd.

Alvast bedankt allebei voor jullie reactie.

Vandaag is het een ander ip-nummer en weer op 1214 de poort van KaZaa. Het komt ook weer van dezelfde provider in Frankrijk. Ty***ch. Ik typte 2 keer een normaal woord maar ik geloof dat er meer dingen gek gaan doen :-)
Zit er soms bij Helpmij een progje wat screent op niet zulke nette taal? :D

Laatst bewerkt:
Elisa,

Poort 1214 wordt door KaZaa gebruikt om met andere gebruikers contact te maken. Iemand wil dus heel graag iets hebben dat jij waarschijnlijk als één van de weinigen gedeeld hebt staan.
Ik had een tijdje geleden ook iemand (uit Polen) die constant op die poort geblocked werd. Ik heb toen voor de gein met TDS-3 op die poort geluisterd. Je kunt dan precies zien welk bestandje diegene wil hebben.
In mijn geval was het het mp3´tje "China in your Hands" van T´Pau. :o
Dus niets om je zorgen over te maken.

Groetjes,

Pieter

En dat van die ene keer dat ik in KaZaa zat!!!
Het stelt me in ieder geval gerust.
Al met al loopt mijn log nu ongelooflijk vol alleen al met 1 persoon via KaZaa en die stomme messenger :rolleyes:

Bedankt allemaal voor de hulp!!

Geplaatst door Elisa
[B

Zit er soms bij Helpmij een progje wat screent op niet zulke nette taal? :D [/B]

moet je tussen de letters een spatie zetten is het wel leesbaar, maar heb het nu ook wel gezien:confused:

Dat progje werkt dan niet erg handig ;)
Wanneer heb je nou door dat een woord iets anders bevat? Het zal nog wel eens gebeuren denk ik.

op een ander forum moest ik verbetering typen , dat werd ook *********, ach het is af en toe wel eens makelijk

Ik heb het toch gelezen :D
Dus snel is het progje niet.
Of heb jij het veranderd?
**** :D

ff een pbtje, en we dwalen af

Laatst bewerkt:
De tread is al afgesloten door me.
Op zoiets doms mag je toch wel reageren ;)

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan