Een favoriete website als snelkoppeling op je desktop plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Dit blijkt lastig te zijn bij Google chrome en ik zit er altijd mee te stoeien. Nu zie ik op internet vaak staat via tools en dan naar EXTRA. Echter ik zie nergens extra staan. Kan deze ook nergens toevoegen.

Hoe kan ik nu het handigste wel een link op het bureaublad plaatsen?

Sleep gewoon het tekentje aan de linkerkant van het web adres naar je bureaublad. Hier in het geel weergegeven:
Capture.JPG

Laatst bewerkt:
Ik snap de connectie met Chrome niet echt.
Als je een website in Chrome, in FF, in IE of in whatever welke browser dan ook hebt staan, dan kopieer je de url naar het klembord, op je buroblad klik je rechts en kies je voor nieuwe snelkoppeling en vervolgens voeg je de url toe en daarna geef je de snelkoppeling een naampje. (Even los van de reactie van Edmoor, want omdat ik niet met Chrome werk, kende ik deze simpele methode dus niet)

Laatst bewerkt:
Ik snap de connectie met Chrome niet echt.
Als je een website in Chrome, in FF, in IE of in whatever welke browser dan ook hebt staan, dan kopieer je de url naar het klembord, op je buroblad klik je rechts en kies je voor nieuwe snelkoppeling en vervolgens voeg je de url toe en daarna geef je de snelkoppeling een naampje. (Even los van de reactie van Edmoor, want omdat ik niet met Chrome werk, kende ik deze simpele methode dus niet)

DAt kan juist met Chrome niet. Maar slepen vanuit dat icoontje lukt me hier wel. Toch gek dat ook de optie EXTRA lang niet overal standaard in Chrome staat. Hoe kun je dit bijvoorbeeld toevoegen?

Waarom zou je dat willen toevoegen? Wat is er makkelijker dan het slepen zoals ik zei? Dat werkt in Chrome, Internet Explorer en Firefox. Daarnaast werkt de optie van gast0225 in alle browsers omdat dat door Windows wordt gedaan en niet door de browser. Of bedoel je het toevoegen van die "Extra" optie?

Laatst bewerkt:
DAt kan juist met Chrome niet.

Die opmerking begrijp ik niet.
Wat gast0225 hier beschrijft is
  • kopieren van url in adresbalk (selecteren en dan CONTR+C)
  • naar bureaublad
  • maken nieuwe snelkoppeling op bureaublad (via rechts-klik)
  • plak gekopieerde url in snelkoppeling (CONTR+V)
Dat heeft helemaal niets met Chrome te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan